2021-03-29, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvartaByxorna
Verkar som du inte läst hela fuppen min vän.
En av A-falangen fick stryk i Lerum, Dentin och en annan var med. Vad gjorde tuffingarna medans deras vän fick stryk av en i Frölunda? Jo, INGENTING.
Sprang för sina liv som fega råttor. Medan deras vän blev misshandlad.
Det är vad dom är, fega när dom är ensamma eller när de är 2-3 st.
Men när dom är 20 st, då jävlar är dom minsann tuffa.
Är det de du kallar för bollar av stål?

Ärligt talat vad förväntar du från dessa äckliga apor ? De är en bunt horungar ! Kolla på deras histori, deras livstil ,de har inga familjer som sörjer eller skyddar de, alla kommer ta avstånd från dessa horungar o när de är ensamma då kommer vargen o knackar på dörren
Citera
2021-03-29, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thuglife187
Kwame hade väl tändsparkpartiklar eller vafan det händer på händer när han greps vilket betyder att han skjutit med vapen nyligen... så han borde vara en av dem.

Sen är det väl ganska självklart att en av de som tog på sig att utföra mordet BORDE vara en av skyttarna oxå

Ja, jag menade ju eg. Kw*me.. Har själv redan nämnt i tråden om krutresterna på hans händer... så jävla många namn att jag blandade ihop dom. Det finns en bild från när dom greps. Bilden visar att polisen hade ”packat” Kw*mes händer med papperspåsar för att inte förlora ev. bevis. Sjukt hur dom jobbar!

Frågan kvarstår - vem körde JNT? Jag har bara antagit att skyttarna suttit i baksätet medan en tredje person kört bilen. Kanske var det bara Al* Ha* och Kw*me i bilen och en av dom har kört JNT.
Citera
2021-03-29, 15:39
Medlem
Tutankhamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pannsvett
Det är Adrian som säger så Tutte putte, och när den andra sidan säger vi eller dom så är det mer för att ge polisen en bild på att dom inte hade något val, men ja, om du lägger ner tid på att sitta på röven och läsa igenom FUP så kommer du se att A-isarna bara leker runt i stan som om ingenting, de skrattar, chillar i hotell, här och där, köper skor och kläder, jag vet inte hur dom ser rädda ut där.

A falangen består av 10 gånger så mycket mer folk och du menar att man ska vara rädd då

Varför dom skulle riskera så mycket tid? Det är fan en lek för dom att dom samlas på en kyrkogård dom visste väl inte om att dom hade så mycket span, eller att encro skulle knäckas vid samma tidpunkt nästan.
Är du hjärndöd på riktigt eller?
För det första så var det inte @dri@n som sa så för det andra så var ”vi eller dem” snacket inte med polisen, detta pratet var mellan grabbarna själva.
Chillar runt stan som ingenting? Ditt jävla mongo dem tjafsar internt och är stressade. Sover i hotell medan de förbereder mordet och köper ”skor o kläder” (är inte skor kläder ditt mongo?) inför mordet. Vad är det för fucking logik du använder ens asså driver du?

Varför vill dem ha ihjäl den andra sidan då om det inte är av rädsla för att själva bli skadade? 10 ggr mer folk men hur lojala och stabila grabbar är det?
Vilken normal människa som helst i en sån här situation hade känt rädsla, det är inget fel med det. Men fatta att alla dem här handlingarna kommer ur desperation och rädsla eftersom om grabbarna hade riktig stake dem hade avslutat denna konflikten på ett helt annat sätt för ett bra tag sen.

Du är uppenbart förståndshandikappad. Du får läsa om mitt föregående inlägg till dig tills du förstår eller så får du be om hjälp av någon.
Jävla pundare du sänkte mitt iq med typ 70 poäng så jävla trög du är.
Citera
2021-03-29, 15:41
Medlem
Tutankhamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keyword
Bögge restaurangerna är stängda kan ju inte vara öppet när en golbög går lös.han tror väl han ska få rabatt
Vem går lös? @ttila sitter ju häktad.
Citera
2021-03-29, 16:39
Medlem
Dentin kommer lyckas undvika livstidsdom då han var "enbart" 20 år och 10 månader vid brottstillfället. Den här jävla straff rabatten i Sverige är så skrattretande. Att man på riktigt får rea av svenska domstolar

Med det sagt är ju 10 av 16 åtalade över 21 år vid brottstillfället och de flesta riskerar faktisk livstidsdomar.
Efter ha läst fuppen tror jag dessa tror jag ligger närmast till hands:
Atilla (kanske, kanske får 14-18 år pga golandet)
Bebben (här är det SLAMDUNK för åklagare, han kommer få sitta life)
Dodou
Tarek
Muba
Ahmad Mini
Mevlut Semlan
Ulas

Dentin kommer också få kännbar straff, minst 14 år. Detsamma gäller Karamo, Momo, och Omer också. De hade fått livstid om de inte vore under 21 år vid brottstillfället..
Kommer bli juridisk intressant att se hur hårt domen blir för såna som Kemal och Tjocken. De torska ju bara pga av encron och det enda dom är skyldiga till är att det informerat de andra i södra när de sett Kastratis på olika platser. Kan ha främjat mordet med annat också lite oklar där, men de är varken utförarna och anstiftarna. I Kemals fall så svarade han Ja, när Bebben sa att de behöver hjälp med vissa saker såsom drönare, elcyklar, stulna bilar etc. Undrar hur domstolen kommer se på det?
Citera
2021-03-29, 17:35
Medlem
Bra jobbat Susanne. Nu sitter tre av dina fyra barn, och den fjärde överdoserar på GHB!
Citera
2021-03-29, 17:57
Medlem
rigbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TGWEI
Det är några punkter jag har missat efter att läst delar av FUP:en och det gäller Volvon JNT. Man får ju en ganska bra bild av vilka som satt i vilken bil under spaningarna på macken, lägenheten och senare vid gripandet. Men vem körde JNT under själva mordet? Vilka är skyttarna tror ni? Jag tänker Al* Ha* och K*ramo
Jag tror att Yousuf kör volvon och att Ali Hai och Karamo skjuter.

Bilarna har varit ute och kört före mordet med en chaufför och en som kommunicerat via Ghost med övriga. Dessa två har då rimligtvis suttit i framsätet. Efter mordet har de tre i volvon plockats upp i var sin bil och då satt sig i baksätet. Yousuf, Ali och Karamo är de som sitter i baksätet när de tre bilarna stoppas.

Tareek och Dodou stoppas av polis strax före mordet och då är ingen annan i bilen. Karamo har plockats upp och han sitter i baksätet när bilen stoppas av polis efter mordet. Hans DNA finns också på en handske med gott om krutstänk.

Kwame och Mini fångas på övervakningskameror precis före mordet. Efter mordet sitter Ali i baksätet när de grips. Även han kan kopplas till krutstänk vill jag minnas.

Den tredje personen som sitter i ett baksäte är Yousuf. Han har dessutom stoppats i poliskontroll veckan innan med nyckel till volvon i fickan.
Citera
2021-03-29, 19:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rigbo
Jag tror att Yousuf kör volvon och att Ali Hai och Karamo skjuter.

Bilarna har varit ute och kört före mordet med en chaufför och en som kommunicerat via Ghost med övriga. Dessa två har då rimligtvis suttit i framsätet. Efter mordet har de tre i volvon plockats upp i var sin bil och då satt sig i baksätet. Yousuf, Ali och Karamo är de som sitter i baksätet när de tre bilarna stoppas.

Tareek och Dodou stoppas av polis strax före mordet och då är ingen annan i bilen. Karamo har plockats upp och han sitter i baksätet när bilen stoppas av polis efter mordet. Hans DNA finns också på en handske med gott om krutstänk.

Kwame och Mini fångas på övervakningskameror precis före mordet. Efter mordet sitter Ali i baksätet när de grips. Även han kan kopplas till krutstänk vill jag minnas.

Den tredje personen som sitter i ett baksäte är Yousuf. Han har dessutom stoppats i poliskontroll veckan innan med nyckel till volvon i fickan.
vem är han ali hai chanhan? Är inte han typ någon ny i biskop egentligen? är han över 21?
Citera
2021-03-29, 19:11
Medlem

Ja, såklart! Så kan det mycket möjligt vara. Bra att någon är vaken. Tack!
Citera
2021-03-29, 19:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tutankhamon
Är du hjärndöd på riktigt eller?
För det första så var det inte @dri@n som sa så för det andra så var ”vi eller dem” snacket inte med polisen, detta pratet var mellan grabbarna själva.
Chillar runt stan som ingenting? Ditt jävla mongo dem tjafsar internt och är stressade. Sover i hotell medan de förbereder mordet och köper ”skor o kläder” (är inte skor kläder ditt mongo?) inför mordet. Vad är det för fucking logik du använder ens asså driver du?

Varför vill dem ha ihjäl den andra sidan då om det inte är av rädsla för att själva bli skadade? 10 ggr mer folk men hur lojala och stabila grabbar är det?
Vilken normal människa som helst i en sån här situation hade känt rädsla, det är inget fel med det. Men fatta att alla dem här handlingarna kommer ur desperation och rädsla eftersom om grabbarna hade riktig stake dem hade avslutat denna konflikten på ett helt annat sätt för ett bra tag sen.

Du är uppenbart förståndshandikappad. Du får läsa om mitt föregående inlägg till dig tills du förstår eller så får du be om hjälp av någon.
Jävla pundare du sänkte mitt iq med typ 70 poäng så jävla trög du är.
Är du hjärndöd? Är du efterbliven? Du kan sitta och skrika av arslet av dig, men det kommer inte hjälpa dig någonting. Det var Adrian eller Berat som sa så. Spelar det någon roll rent rationellt sett vem det är eller?

Nej, Någon av dom sa så under utredningen av vad jag har läst. Eller så var det Adrian, det stog i en GP artikel skriven av Peter.

Sluta snacka så mycket skit.

Precis, efter mordet chillar dom runt i stan och skrattar och fikar. Och spanar efter fler kastratis som dom kan skjuta.

Ska man inte vara stressad menar du efter att man dödat någon? Det är en adrenalinen som kickar upp så in i helvete och efter ett tag så kommer stressen och oron efter att man gjort en sån sak.

Märks att du brinner av ilksa, märks ju helt klart att du stpr kastratis nära?

Man behöver inte ha ihjäl någon på en annan sida endast av rädsla Dom kunde gjort det långt mycket tidigare. Kastrati hämnades aldrig Adrian trots alla A falangens mordförsök på honom sedan 2016. Så du snackar ju hur mycket skit som helst.

Sluta prata i affekt. A falangen fick helt enkelt nog efter att Kastratis hela tiden var i vägen som någon annan skrev tidigare, dom hotade Atila och då fick folk nog helt enkelt. Dom verkar vara lika lojala precis som alla andra idioter i runt om i landet som är med i gäng, fast Atila vet ju inte ens vad hans säger när han sitter där. Han verkar inte ens förstå allvaret.

Det är du som är uppenbart förståndshandikappad och en utvecklingsstörd blatte och inte jag. Du hävdar att alla dessa typer av handlingar kommer ur "desperation och rädsla" vilket inte alls är sant när det kommer till "alla" handlingar av skottlossnignar och mord som sker.

Mycket kommer ut ilska och hat. Dom verkar inte rädda när jag tittar.

Det är synd om Kastrati för det hade inte behövt hända, dom kunde dragit sig ut tidigare känns det som.

Återigen, det spelar ingen roll hur mycket du talar i affekt eller svär mot någon. Du är den ende som sänker ditt redan dåliga och nersänkta IQ ännu mer.
Citera
2021-03-29, 19:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SvartaByxorna
Verkar som du inte läst hela fuppen min vän.
En av A-falangen fick stryk i Lerum, Dentin och en annan var med. Vad gjorde tuffingarna medans deras vän fick stryk av en i Frölunda? Jo, INGENTING.
Sprang för sina liv som fega råttor. Medan deras vän blev misshandlad.
Det är vad dom är, fega när dom är ensamma eller när de är 2-3 st.
Men när dom är 20 st, då jävlar är dom minsann tuffa.
Är det de du kallar för bollar av stål?
Nej, jag inte läst hela Fupen, vem är en av dessa i a falangen, och vem i frölunda gav honom stryk? Vem var den andra som var med Dentin?
Citera
2021-03-29, 19:37
Medlem
Rätta mig om jag har fel.

Men en viktig del av Encrobevisningen är att deras personliga telefoner kopplar upp på samma master som deras Encro. På detta sätt säkerställer man vem som är vem eftersom telefonerna verkar ha lånats ut en del.

Iaf om man läser FUP efter mordet när Atila frågar om det är Semlan eller Mini vid kontot.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in