• 1
  • 2
2020-05-03, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fourhundredstrokes
Jag har inga råd till dig. Ville bara säga att du kommer klara dig bra! Du kommer inte förlora jobb eller katterna eller nånting, allt kommer lösa sig med tiden! Du kommer hitta dina vägar ☀️👍
Tack! Ska inte ge mig i första taget i alla fall.
Citera
2020-05-03, 20:38
Medlem
EghtLeggeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Klister93
Ok skönt att du lyckades bli av den där hemska tumören. Angående akademikerns ögonsjukdom så finns det transplantation läste jag eller att glasögon och linser kan hjälpa. Jag läser mycket om forskning kring att bota synskador och det forskas ju mycket. Det hoppet jag har är att antingen kommer det ett botemedel eller sà lär jag mig tillslut att acceptera att jag aldrig blir frisk men förhoppningsvis kan börja må bra och lära mig leva bra med det.

Man kan också bli trött i huvudet av dålig syn vilket kan leda till depression.
Glasögon hjälper nästan ingenting mot min ögonsjukdom. Bara linser i glas fungerar effektiv när sjukdomen är i ett senare stadium.
Som tur är drabbar det bara ett öga först och sedan nästa. Men trött i huvudet blir man.
Det jävliga är dock att trots att jag har alla symptom så vägrar läkarna att sätta diagnos på mig vilket innebär att jag fick betala linsen själv vilket landade på 4000 kr.
Dessutom Bill dom att jag ska köpa en ny lins varje år. Hörde från en optiker dock att en gammal tant använt sin glaslins i 10 år.
Själv har jag använt min i ca 5 år.

Jag menar allvar med att du måste hitta ett botemedel själv för läkare kommer sannolikt inte kunna hjälpa dig.
Om en läkare får reda på ett alternativt sätt till att behandla en patient så får han inte ge det rådet.
Slå upp din ögonsjukdom på internet och se om någon hittat ett alternativt botemedel eller annan behandling.
Jag hade försökt göra det åt dig om jag visste vad du led av men förstår om du inte vill säga vad det är för ögonsjukdom eftersom folk behandlar en som skit då de får reda på att man har problem med hälsan.
Citera
2020-05-04, 05:41
Medlem
Pungsvings avatar
Du anstränger dig för mycket att passa in i sossesverige och vad andra manar dig att du ska göra och tycka. Din inre röst har tagit över dessa plågoandars önskemål och du har blivit självskadande, mentalt. Verkligheten är inte så som den framställs i Sverige. Du är deprimmerad för att du sitter i ett mentalt fängelse. Prova att tänka nytt. Prova att göra saker annorlunda. Bryt dig fri från Skandinaviens Nord Korea.
Citera
2020-05-04, 05:42
Medlem
Tråkit att höa
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem