2020-05-04, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Ok, det slutade väl rent av så illa så att E.J startade en egen kampsportsklubb för att slippa N.A?

japp. det stämmer bra det.
Citera
2020-05-04, 21:11
Medlem
shoo shim alltså?
Citera
2020-05-05, 10:00
Medlem
StefanDavidssons avatar
Fram med namnet då!

Släng in en * bara
Citera
2020-05-05, 14:15
Medlem
Killyourselfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StefanDavidsson
Fram med namnet då!

Släng in en * bara

Nikl*s *ndersson på Soo Shim är den folk antyder att det är.
Citera
2020-05-05, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Killyourself
Nikl*s *ndersson på Soo Shim är den folk antyder att det är.

det lär ju stämma. då jag skrev min trådstart trodde jag att det var en annan manlig dåre till tränare inom en helt annan idott. jag hoppas att karma hittar hem till den idioten också.

men denne lirare verkar ha bränt alla sina skepp, får vi hoppas. och ingen sörjer.
Citera
2020-05-06, 00:39
Medlem
Där barn och ungdomar finns, finns förövare, de måste jagas iväg till vägs ände, låsas in och kastreras!
Citera
2020-05-08, 19:31
Medlem
Zuzu.Petalss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loopdenguide
det lär ju stämma. då jag skrev min trådstart trodde jag att det var en annan manlig dåre till tränare inom en helt annan idott. jag hoppas att karma hittar hem till den idioten också.

men denne lirare verkar ha bränt alla sina skepp, får vi hoppas. och ingen sörjer.

Vi ska nog hejda oss en aning. Det är fortf endast antydningar i tråden om N ska vara den det gäller. Notera att ingen har skrivit eller på annat sätt angett att det verkligen är N. Tills att något mer konkret tillkommer så ska ingen hängas ut.

Det finns massor med sporter som har skolverksamhet, friidrott, fotboll, hockey, häst, ponnyridning mm. Nu kan ju för fan ungdomar läsa vad som helst inom sport. Det behöver inte vara elitnivå.

Även om N har ett ledarskap olikt många och blandat med privatlivet så är det ändå inte klarlagt att det verkligen är han. Sanningen kommer nog ifatt oss.

/Zuzy
Citera
2020-05-11, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zuzu.Petals
Vi ska nog hejda oss en aning. Det är fortf endast antydningar i tråden om N ska vara den det gäller. Notera att ingen har skrivit eller på annat sätt angett att det verkligen är N. Tills att något mer konkret tillkommer så ska ingen hängas ut.

Det finns massor med sporter som har skolverksamhet, friidrott, fotboll, hockey, häst, ponnyridning mm. Nu kan ju för fan ungdomar läsa vad som helst inom sport. Det behöver inte vara elitnivå.

Även om N har ett ledarskap olikt många och blandat med privatlivet så är det ändå inte klarlagt att det verkligen är han. Sanningen kommer nog ifatt oss.

/Zuzy

Kan med 100% säkerhet säga att det är Nikl*s *ndersson på soo shim
Han är dessutom om ni kollar hans facebook inte längre anknuten till föreningen.
Detta borde bara ha skett för flera år sedan.
Och jag hoppas verkligen att han inte ska få ”såra” eller lura fler.
Jag tror att Elin kan ha väldigt många svar bara på hur hon har blivit behandlad av denna människa. Hoppas fler vågar träda fram nu.
Citera
2020-05-11, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tykio
Kan med 100% säkerhet säga att det är Nikl*s *ndersson på soo shim
Han är dessutom om ni kollar hans facebook inte längre anknuten till föreningen.
Detta borde bara ha skett för flera år sedan.
Och jag hoppas verkligen att han inte ska få ”såra” eller lura fler.
Jag tror att Elin kan ha väldigt många svar bara på hur hon har blivit behandlad av denna människa. Hoppas fler vågar träda fram nu.

Har också hört från flera källor att det är NA det gäller, men eftersom jag inte varit
helt säker på uppgifterna, så har jag inte velat skriva ut namnet.

I övrigt håller jag med om allt det du skriver.
Citera
2020-05-11, 19:02
Medlem
Zuzu.Petalss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theia2
Har också hört från flera källor att det är NA det gäller, men eftersom jag inte varit
helt säker på uppgifterna, så har jag inte velat skriva ut namnet.

I övrigt håller jag med om allt det du skriver.

Bra att någon som vet nåt skriver. Att NA är knepig är ju inget nytt, har han betett sig illa så ska svinet bort.

Det värsta är ju att detta kan nystas upp o ev likna Timell-affären hos TV4 där ledningen hade kännedom. /ZP
Citera
2020-06-12, 21:48
Medlem
Barney Calhouns avatar
Detta sändes i sporten på svt idag.
Borde väl vara samma fall.
sexuellt ofredande, psykisk misshandel och vikthets.

https://www.svt.se/sport/kampsport/l...ellt-ofredande
Citera
2020-07-12, 18:39
Medlem
Diskmaskinsmedels avatar
Ingen som vet mer om detta? Någon som sett eller pratat med NA?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in