2026-08-20, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Tio min gameplay

https://www.dailymotion.com/video/xayyhj2

AI tyvärr
Citera
2026-08-20, 21:50
Medlem
karlolof89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebbe47
Här finns alla läckor

https://t.me/cyberleek
Tack så mycket.
Det ryktades häromdagen när den första videon kom ut att det ska handla om en early build från 2021 eller 2023 om jag inte minns fel, jag själv har ingen aning. Folk har säkert sett någon kommentar från någon som verkar trovärdig och så blir det som en sanning för resten av spekulerarna.
Det som jag tycker är mest intressant är att den eller dom som läcker det här verkar ha tillgång till själva spelet eftersom han skjuter in LEEK på väggen i denna videon https://t.me/cyberleek/13 https://streamable.com/gkaj2d
Senast redigerad av karlolof89 2026-08-20 kl. 21:55.
Citera
2026-08-20, 21:54
Medlem
kukflashs avatar
Verkar som man dammsugit hela internet på läckorna.. Synd. Hittade någon grupp på telegram som heter Cyberleek men vet inte hur äkta den är... han är under en bro och slåss med några hemlösa. Är det rätt?

Hoppas inte att spelet blir allt för verklighetstroget, få polisen efter sig för att man kör mot rött ljus eller annat fjanterier. Har hört att man ska behöva tanka bensin i spelet också, värdelöst. Tanken med GTA är att få koppla av och göra sånt man inte kan göra i det verkliga livet, jag har ingen lust att tanka bilar stup i kvarten när jag vill koppla av.

EDIT; Är nog rätt läckor som jag hittat, hoppas verkligen att det är early access, ser sjukt buggigt ut annars!! När han hoppar in i bilen så sticker halva armen upp genom taket.
Senast redigerad av kukflash 2026-08-20 kl. 22:05.
Citera
2026-08-20, 22:40
Medlem
AI misslyckas ofta para ihop radarn med det som visas i bilden. Navigationen pekar åt fel håll, havet syns inte osv. Men finns vissa klipp som ser ut att kunna vara äkta.
Personligen litar jag inte på något som inte är officiellt från rockstar
Citera
2026-08-20, 22:45
Medlem
CaptainInsane-os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlolof89
Tack så mycket.
Det ryktades häromdagen när den första videon kom ut att det ska handla om en early build från 2021 eller 2023 om jag inte minns fel, jag själv har ingen aning. Folk har säkert sett någon kommentar från någon som verkar trovärdig och så blir det som en sanning för resten av spekulerarna.
Det som jag tycker är mest intressant är att den eller dom som läcker det här verkar ha tillgång till själva spelet eftersom han skjuter in LEEK på väggen i denna videon https://t.me/cyberleek/13 https://streamable.com/gkaj2d

Bryr mig inte tillräckligt för att orka granska det, men builden ska tydligen vara från nångång under 2025 pga. att det spelas en låt på radion som släpptes under 2025.
Citera
2026-08-20, 23:36
Medlem
Snapcounts avatar
Hävdas ju att denne "LEEK" skall närmast ha hela spelet, samt slutet för en av karraktärerna. Lite trist om man får storyn spoilad..

..är ju inte samma sak som man får sett acction-sekvenser som läckor..
Senast redigerad av Snapcount 2026-08-20 kl. 23:39.
Citera
2026-08-20, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Verkar som man dammsugit hela internet på läckorna.. Synd. Hittade någon grupp på telegram som heter Cyberleek men vet inte hur äkta den är... han är under en bro och slåss med några hemlösa. Är det rätt?

Hoppas inte att spelet blir allt för verklighetstroget, få polisen efter sig för att man kör mot rött ljus eller annat fjanterier. Har hört att man ska behöva tanka bensin i spelet också, värdelöst. Tanken med GTA är att få koppla av och göra sånt man inte kan göra i det verkliga livet, jag har ingen lust att tanka bilar stup i kvarten när jag vill koppla av.

EDIT; Är nog rätt läckor som jag hittat, hoppas verkligen att det är early access, ser sjukt buggigt ut annars!! När han hoppar in i bilen så sticker halva armen upp genom taket.
Telegram gruppen blev länkad här ovan, det som är äkta.
Håller även med att man inte ska behöva tanka och dividera med sånt skit.

Spelet ser bra ut. Men jag får Watch Dogs känsla av skiten. Det är även något i mig som säger att oavsett vad så kommer detta inte slå GTA 5. För mycket hype och höga förväntningar för att det faktiskt ska toppas.
Citera
2026-08-21, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forbjudenmark
AI misslyckas ofta para ihop radarn med det som visas i bilden. Navigationen pekar åt fel håll, havet syns inte osv. Men finns vissa klipp som ser ut att kunna vara äkta.
Personligen litar jag inte på något som inte är officiellt från rockstar

Rockstar India har bekräftat en läcka nu under kvällen. Spelet har spelats på PC och det är med stor sannolikhet en final release.
Citera
2026-08-21, 08:53
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Hävdas ju att denne "LEEK" skall närmast ha hela spelet, samt slutet för en av karraktärerna. Lite trist om man får storyn spoilad..

Om det nu är så trist; varför läsa i denna tråd, andra trådar och klicka dig in på länkar som avslöjar?
Du är väll vuxen och kan styra vad du gör?
Citera
2026-08-21, 09:01
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount

Han har nog bara inledningen då inget för lucia har läckt ut.
Citera
2026-08-21, 11:08
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zantori
Telegram gruppen blev länkad här ovan, det som är äkta.
Håller även med att man inte ska behöva tanka och dividera med sånt skit.

Spelet ser bra ut. Men jag får Watch Dogs känsla av skiten. Det är även något i mig som säger att oavsett vad så kommer detta inte slå GTA 5. För mycket hype och höga förväntningar för att det faktiskt ska toppas.
Det tror jag också. Känns inte alls som GTA när man ser läckorna. Bara en sån sak att man ska trycka på en knapp för att ta upp vapen eller pengar känns så onödigt, man drar det så långt med realismen att det blir tråkigt tillslut. Det ska vara animationer för allting - när man tankar bensin, ska det behöva betalas eller räcker det med att åka iväg och får polisen efter sig? Behöver man äta för att få energi?

Som jag skrev innan, det ska vara avkoppling från det verkliga livet - inte en simulation av det.
Citera
2026-08-21, 12:27
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Det tror jag också. Känns inte alls som GTA när man ser läckorna. Bara en sån sak att man ska trycka på en knapp för att ta upp vapen eller pengar känns så onödigt, man drar det så långt med realismen att det blir tråkigt tillslut. Det ska vara animationer för allting - när man tankar bensin, ska det behöva betalas eller räcker det med att åka iväg och får polisen efter sig? Behöver man äta för att få energi?

Som jag skrev innan, det ska vara avkoppling från det verkliga livet - inte en simulation av det.

Jag håller inte med. Men på samma gång så håller jag med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in