Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2020-05-02, 12:08
  #13
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asker
Vad fan är det med folk som rekommenderar video-spelare för att lyssna på musik? Typ som att köpa en bil för att lyssna på radio.

Foobar2000 är en lättdriven, resurssnål, gratis musikspelare, ett lite modernare alternativ till Winamp. Massvis med komponenter finns att tillgå för alla tänkbara format, men spelar alla vanliga format out of the box.

Haha, din analogi är skrattretande. Det är inget konstigt med att använda en mediaspelare för att lyssna på musik. VLC är helt open source och ett stort projekt som det är svårt att smyga in något skumt i. Därför ett bra val för TS, som verkar vara väldigt mån om att det inte ska fulskickas data.
Citera
2020-05-02, 12:43
  #14
Medlem
oldeubois avatar
Foobar.
Citera
2020-05-02, 13:58
  #15
Medlem
Bajskissens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bartman777
Jag har använt winamp i snart 25 år, och det funkar utmärkt.
Crashar väldigt sällan, men funktionen "shuffle" är väl lite halvkass, om man inte har så många låtar i spellistan.

Sen vet jag inte hur pass offline den är, men jag märker inte av något iaf.

Jag har kört på samma upplägg i 20+ år. Winamp gör jobbet utan att käfta och krångla. 10/10
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback