2020-07-24, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Page99
Det handlar om kvinnans trovärdighet kan jag tycka . Och myntet har två sidor . Och för det andra om de kvinnorna var så ” utsatta ”som de påstår hur kunde de sitta och ha möte i samma rum Med den anklagade mannen i flera månader.

Ja dem. Spydde nog efter mötena skulle jag tro.
Citera
2020-07-24, 23:31
Medlem
Kvinnan har inget att vinna på. Att få ut mannen. Hon var helt ny I partiet. Stackarn! Han är verkligen en hemskt man.
Citera
2020-07-31, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av saso
han fortsätter med sina löjliga trakasserier

Menar du att detta fortlöper trots hans uteslutning från partiet?

Vad man hoppas på i ett sånt här fall är ju att förövaren tar sitt förnuft tillfånga, rannsakar sig själv och verkligen förändrar sin kvinnosyn. Det går ju att ta hjälp utifrån, om man är lite ödmjuk och inser att man behöver ändra på sig.
Citera
2020-08-21, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Danny8500
Sen så har faktiskt kvinnan bevis. Tidningen skulle aldrig skrivit att dme tagit del av det om dem. Inte gjort det. Tack till kvinnan som räddat framtida kvinnor från denna människan.

Men visst är det konstigt att tidningen (journalisten som skrev det är god vän med kvinnan) har fått ta del av dessa påstådda ”bevis”, medan polisen INTE fått ta del av det? Bara det faktumet ensamt talar för att både journalisten på TTELA och kvinnan helt saknar trovärdighet och att dessa påstådda bevis inte finns i verkligheten.
Citera
2020-08-24, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av balisfel
Men visst är det konstigt att tidningen (journalisten som skrev det är god vän med kvinnan) har fått ta del av dessa påstådda ”bevis”, medan polisen INTE fått ta del av det? Bara det faktumet ensamt talar för att både journalisten på TTELA och kvinnan helt saknar trovärdighet och att dessa påstådda bevis inte finns i verkligheten.

Förklara då följande för mig som fattar nada just nu; Varför blev han utesluten ur partiet??
Citera
2020-09-10, 18:47
Medlem
Som många vet var det paret Castberger som höll Raul under armarna och såg till att han fick hålla på såpass läge innan han blev utesluten. Tycker det är jättebra att Rita Paulsson-Svensson tar bladet från munnen angående deras beteende, detta skickade hon ut till de andra i föreningen:
Citat:
Hej
Idag morse möts jag på en av en riktigt pinsam skrivelse på Eva Castbergers sida. Bifogar bild.

Eva har länge basunerat ut på sin fb vad som internt händer i partiet, föreningen, styrelsen, mm...

Hon har egentligen gått över gränsen för längesedan. Denna kvinna är totalt gränslös. Senast igår kallade hon styrelsemötet på sin fb för gräsligt och absurt.

Jag kräver som medlem att styrelsens arbete förblir bakom stängda dörrar.. Det är föreningens angelägenheter och medlemmarna ska kunna ha förtroende för styrelsen...(vilket vi har dock inte för paret Castberger)

Det är dags att Eva Castberger byts ut som sekreterare.

PS: Det handlar inte om att kontrolla en kvinna/fru som Anders påstår att jag vill att han ska göra. Detta handlar enbart om att det förpliktigar när man är respektive till någon som har en ledarposition samt har accepterat ett uppdrag som exempelvis sekreterare.
__________________________________________________ ______________
• Eftersom Anders inte bryr sig varken om sin egen självrespekt eller respekten till sitt uppdrag så bör andra styrelseledamöter agera i det här fallet inte minst för medlemmarnas skull.

• Och ärligt talat när människan/människor försvarar en äckel som har gett sig på 3 kvinnor (och många fler finns också) därav en är sin egen syster/ svägerska då undrar jag om de ska vara kvar i partiet överhuvudtaget. Menar dem på fullaste allvar att vi kvinnor ska sära på benen och låta äcklet göra vad han vill o skriva vad han vill utan att vi reagerar och agerar?????? Är det då vi inte mobbar honom?

• Så Eva Castberger, du får sära på benen för Raul om du vill...

• FÖR DET TÄNKER INTE VI ANDRA KVINNOR GÖRA!!!!!!!! OAVSETT VAD DU OCH DIN MAN UTSÄTTER OSS KVINNOR FÖR MAFFIALIKNANDE AKTIONER.

• ETT NEJ ÄR ETT NEJ □□□□
Citera
2020-09-10, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GammalSAABare
Som många vet var det paret Castberger som höll Raul under armarna och såg till att han fick hålla på såpass läge innan han blev utesluten. Tycker det är jättebra att Rita Paulsson-Svensson tar bladet från munnen angående deras beteende, detta skickade hon ut till de andra i föreningen:

Det är bra att de som är drabbade vågar träda fram och berätta vad den här (så kallade) mannen utsatt dem för.

När jag läst hans (icke egenskrivna) insändare i TTELA blir jag mörkrädd. Han kommer att fortsätta att röra sig i politikerkretsar och han framhäver sig själv som ett offer. Han är totalt skrupelfri och han kommer att fortsätta trakassera kvinnor i framtiden. Ofattbart att det finns folk som inte ser igenom hans bluff.

Jag känner till honom sedan många år och han är expert på att manipulera sina medmänniskor på ett mycket "fint" sätt, han lindar folk kring lillfingret för att sedan hugga dem i ryggen. Dessutom är han expert på att få folk att känna att de är i beroendeställning. En tvättäkta psykopat!
Citera
2020-09-11, 19:46
Citat:
Hmm du tycker att det är ok att skriva på det sättet . Är du stolt över det hon Skrev ????Tragiskt !!!!!! Tragiskt!!! Tragiskt!! Rita med många efternamn .. det är dåligt tack från Rita Till paret Castberger , de som skrev hennes motioner och hjälpte henne framåt . Och bevis finns att hon fuskade i valet . I syrianska Kyrkan kryssade hon själv val sedlar , hade pennan i handen gick runt till varje kvinna som hade valsedel och kryssade sitt namn.
Citera
2020-09-12, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Page99
Ok .. ursäkt för vad .. förstår inte . Han är inte ens dömd.. lätt att gömma sig bakom Dator skärm eller hur ?????... såna människor som du är de värsta Hycklare i världen.. .

Citat:
Ursprungligen postat av Danny8500
Det är ju det kvinnan inte gjorde eftersom hon anmälde honom haha 😂

Kvinnan i frågan är väl ingen duvunge? Kronofogden, hon skall infinna sig i tingsrätten för stölder. Så hennes trovärdighet är enligt mig lika med 0..
Citera
2020-09-15, 12:47
Medlem
Citat:

Säkert bara en tidsfråga innan paret Castberger också blir uteslutna ur partiet.
Senast redigerad av Chipp54545 2020-09-15 kl. 13:13.
Citera
2020-09-15, 23:39
Medlem
Jag tänker så här.
På riksdagsnivå tar alltid partiledarna avstånd från olika typer av dåligt beteende från partimedlemmarna, fusk med avdrag, rasism, kränkande och opassande uttalanden och liknande. Precis som det ska vara.
Men här i stan stödjer gruppledaren i L med fru helt öppet någon som för det första, vid upprepade tillfällen har betett sig sexuellt opassande mot kvinnor och som för det andra förbundsstyrelsen fattat beslut om att med omedelbar verkan utesluta. Kör sitt eget race och accepterar alltså inte beslutet. Det ser inte bra ut.

En röst på L här i stan blir det inte mer från min sida om det inte kommer in nytt folk som leder partiet. Det behövs förändring och inte mer bråk. Först då har L i Trollhättan en chans att vara med i alliansen igen och det är en förutsättning för att lyckas ta makten från sossarna i valet 2022. Det tror jag att förbundsstyrelsen mycket väl också har förstått. Nu är det bara att agera. Gör det i god tid innan nästa val.
Citera
2020-09-15, 23:46
Citat:
Ursprungligen postat av Chipp54545
Jag tänker så här.
På riksdagsnivå tar alltid partiledarna avstånd från olika typer av dåligt beteende från partimedlemmarna, fusk med avdrag, rasism, kränkande och opassande uttalanden och liknande. Precis som det ska vara.
Men här i stan stödjer gruppledaren i L med fru helt öppet någon som för det första, vid upprepade tillfällen har betett sig sexuellt opassande mot kvinnor och som för det andra förbundsstyrelsen fattat beslut om att med omedelbar verkan utesluta. Kör sitt eget race och accepterar alltså inte beslutet. Det ser inte bra ut.
Och du tror att Rita är den

En röst på L här i stan blir det inte mer från min sida om det inte kommer in nytt folk som leder partiet. Det behövs förändring och inte mer bråk. Först då har L i Trollhättan en chans att vara med i alliansen igen och det är en förutsättning för att lyckas ta makten från sossarna i valet 2022. Det tror jag att förbundsstyrelsen mycket väl också har förstått. Nu är det bara att agera. Gör det i god tid innan nästa val.
Och vad säger du om att fd gruppledaren Rita fuskade i valet genom att hon kryssade valsedlar åt andra i syrianska kyrkan .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in