Citat:
Ursprungligen postat av
GammalSAABare
Som många vet var det paret Castberger som höll Raul under armarna och såg till att han fick hålla på såpass läge innan han blev utesluten. Tycker det är jättebra att Rita Paulsson-Svensson tar bladet från munnen angående deras beteende, detta skickade hon ut till de andra i föreningen:
Det är bra att de som är drabbade vågar träda fram och berätta vad den här (så kallade) mannen utsatt dem för.
När jag läst hans (icke egenskrivna) insändare i TTELA blir jag mörkrädd. Han kommer att fortsätta att röra sig i politikerkretsar och han framhäver sig själv som ett offer. Han är totalt skrupelfri och han kommer att fortsätta trakassera kvinnor i framtiden. Ofattbart att det finns folk som inte ser igenom hans bluff.
Jag känner till honom sedan många år och han är expert på att manipulera sina medmänniskor på ett mycket "fint" sätt, han lindar folk kring lillfingret för att sedan hugga dem i ryggen. Dessutom är han expert på att få folk att känna att de är i beroendeställning. En tvättäkta psykopat!