2020-06-03, 10:11
Medlem
o0Halal0os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadySweden
Inte religionen. Där emot kalifatet. Jag ser att du inte fattar skillnaden.
Faktum är att muhammed spred sin religion med svärdet.
Citera
2020-06-03, 10:19
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av o0Halal0o
Nej du har inte rätsida på din fakta, men man kan nog säga att för dig personligen spelar det ingen roll. Du är ju sekulär ateist och trivs knappast med islams lagar (i ett kalifat). För mig som kristen är skillnaden däremot stor.
Citera
2020-06-04, 15:45
Medlem
Redivivuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadySweden
Nej du har inte rätsida på din fakta, men man kan nog säga att för dig personligen spelar det ingen roll. Du är ju sekulär ateist och trivs knappast med islams lagar (i ett kalifat). För mig som kristen är skillnaden däremot stor.
Du kallar dig kristen och tar den falske profeten Muhammed i försvar. Du ljuger hela tiden. Vem är ditt huvud, kvinna? Är din man muslim?
Citera
2020-06-04, 15:55
Medlem
Citat:

Lite som katolikerna gjorde.
K
O
R
S
T
Å
G
E
N
Citera
2020-06-04, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jugosloven
K
O
R
S
T
Å
G
E
N

Ja de började på 1000 talet få nog av muslimerna och försökte slänga ut muslimerna från Europa och det heliga landet. Men muslimerna ger aldrig upp. Därför var korstågen tvungna att återupprepas flera gånger. Korstågen handlade främst om att mota bort muslimerna. Det har jag inga problem med. Ideologier som islam, kommunism och nazism måste bekämpas. Historien berättar sanningen....
Citera
2020-06-04, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Afrikanos
Ja de började på 1000 talet få nog av muslimerna och försökte slänga ut muslimerna från Europa och det heliga landet. Men muslimerna ger aldrig upp. Därför var korstågen tvungna att återupprepas flera gånger. Korstågen handlade främst om att mota bort muslimerna. Det har jag inga problem med. Ideologier som islam, kommunism och nazism måste bekämpas. Historien berättar sanningen....

Var finnarna och esterna muslimer??

Där ser man, det hade jag aldrig trott!!
Citera
2020-06-04, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZiggeZiggarett
Var finnarna och esterna muslimer??

Där ser man, det hade jag aldrig trott!!

Jag skrev att korstågen främst handlade om att mota bort muslimerna. Och den här tråden handlar inte om det här ämnet. Starta en ny om du vill diskutera.
Citera
2020-06-08, 12:16
Medlem
o0Halal0os avatar
Menar du att muhammeds mördarexpeditioner var okey för att kristna huliganer gjorde samma sak 600 år senare?
Citat:
Ursprungligen postat av Jugosloven
K
O
R
S
T
Å
G
E
N
Citera
2020-06-08, 12:28
Medlem
Citat:
Menar du att muhammeds mördarexpeditioner var okey för att kristna huliganer gjorde samma sak 600 år senare?

Nope!
Citera
2020-06-10, 00:01
Avslutad
Jag gillar inte islam, men vill ändå passa på att dra en lans för mellanösterns muslimer. Min fru är född i Syrien och vittnar om hur muslimer ofta söker sig till kristna helgedomar för att be. Främst till Maria. Ja, Maria är länken mellan muslimer och kristna länder som Syrien. Det är en vacker sak. Låt oss inte vara för snabba med att döma.

Ni svenskar föraktar ofta vördnaden för Maria. Tänk efter.
Citera
2020-06-10, 00:02
Bannlyst
Islam är Satans religion. allah är Djävulen, den förbannade ormen, fadern till lögnen. PHAN!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in