2020-04-29, 09:44
Medlem
Kanske ett dåd pga brist på narkotika pga covid19? Polisen förutspådde att det kunde bli mer brott pga sämre tillgång
Citera
2020-04-29, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Celle
Statistik är inte rasbiologisk vanföreställning.
Tidigare i tråden fanns det även "källor" som sa att det var en invandrare och även Bandidos blev nämnt. Så varför ska man tro på ett inlägg enbart för att personen skriver att gm är vit?
Ni babbar/blattelovers är själva ofta väldigt duktiga på att i tid och otid påstå att gm skulle vara vit, så ni är inte ett dugg bättre än de som ni blir kränkta över.

Aj fan, trampade jag på öm tå? Räknar för övrigt mig varken till blatte eller blattelover utan är helt enkelt bara en vanlig upplyst fördomsfri ickerasist. Självklart sker brott inom alla etniciteter men titta på statistiken på det senaste halvårets mord i länet. Fjorton inlåsta men ingen inplockad från Kameruns avbytarbänk.
Citera
2020-04-29, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Celle
Statistik är inte rasbiologisk vanföreställning.
Tidigare i tråden fanns det även "källor" som sa att det var en invandrare och även Bandidos blev nämnt. Så varför ska man tro på ett inlägg enbart för att personen skriver att gm är vit?
Ni babbar/blattelovers är själva ofta väldigt duktiga på att i tid och otid påstå att gm skulle vara vit, så ni är inte ett dugg bättre än de som ni blir kränkta över.
Jag vet vad polisen sökte efter. Det var varken invandrare eller Bandidos.
Citera
2020-04-29, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazyman

Kanske man kan få ett namn?
Citera
2020-04-29, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazyman
Ja, att det var en man som eftersöktes har vi klart för oss
Vill du delge någon mer info eller bara säga att du vet? Lokal förmåga, namn, hade han keps, vad kör han för bil osv?
Citera
2020-04-29, 14:29
Medlem
Det är ingen mörkhyad eller utlandsfödd han som sitter i förhör.
Men som sagt han är förtfarande misstänkt av en lägre grad. Polisen söker fortfarande efter en person runt 20-30 år.
Citera
2020-04-29, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KurtRogerz
Ja, att det var en man som eftersöktes har vi klart för oss
Vill du delge någon mer info eller bara säga att du vet? Lokal förmåga, namn, hade han keps, vad kör han för bil osv?
Hur ska jag veta det? När polisen sökte kring sjukhuset så var det den beskrivningen de gav. Några timmar efter jag skrev här gick Polisen ut med den beskrivningen på sin hemsida också.
Citera
2020-04-29, 16:21
Medlem
Sitta på polisförhör ”misstänkt” för mordförsök kommer att ändras till grovmisshandel i domen. 3-4år lär han iallafall få sitta
Citera
2020-04-29, 16:25
Medlem
Jag hörde ryktas om att det var I*ak F*lk, då han tydligen brukar stjäla därifrån och blivit påkommen 🤔
Citera
2020-04-29, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sisac
Jag hörde ryktas om att det var I*ak F*lk, då han tydligen brukar stjäla därifrån och blivit påkommen 🤔
den misstänkte GM kanske har umgåtts mycket och ofta med hitresta
Citera
2020-04-29, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sisac

Både hans Facebook och Instagram är borttagen.
Citera
2020-04-29, 17:15
Medlem
hijodejuans avatar
Personen som nämnts verkar bo på familjehem, och har gissningsvis s.k. "missbruksproblematik".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in