2020-04-26, 07:04
Medlem
Hej, Kan inte skicka P M' s och när jag försöker står det följande(där jag uppfyller kriterierna):

"Följande fel inträffade när detta meddelande skickades:
Nyregisterade (mindre än 30 dagar och 50 inlägg) konton får bara skicka PM till administratörer samt moderatorer."

Problemet är att mitt konto är > 30 dagar och har > 50 inlägg så fatt ar inte...
2020-04-26, 07:11
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallekakan
Hej, Kan inte skicka P M' s och när jag försöker står det följande(där jag uppfyller kriterierna):

Nyregisterade (mindre än 30 dagar och 50 inlägg) konton får bara skicka PM till administratörer samt moderatorer."

Problemet är att mitt konto är > 30 dagar och har > 50 inlägg så fatt ar inte...

Det uppdateras en gång om dagen och då nattetid, så du får vänta knappt ett dygn.

Det är ingen bugg och har förklarats hundratals gånger framförallt i FAQ som du borde läst.
2020-04-26, 07:12
Avstängd
Krigsgrodors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallekakan

Du har haft 50 inlägg en för kort tid. Det ser ut som att du haft 48 inlägg, försökt PMa, upptäckt meddelandet om 50 inlägg, skapat två skitinlägg och försökt PMa igen. Flashback kör ett cronjobb som uppdaterar dina behörigheter en gång per dygn. Var vänlig försök igen runt kl 18 eller efter midnatt.
2020-04-26, 07:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krigsgrodor
Du har haft 50 inlägg en för kort tid. Det ser ut som att du haft 48 inlägg, försökt PMa, upptäckt meddelandet om 50 inlägg, skapat två skitinlägg och försökt PMa igen. Flashback kör ett cronjobb som uppdaterar dina behörigheter en gång per dygn. Var vänlig försök igen runt kl 18 eller efter midnatt.

Ty! Cron job verkar förklara saken
2020-04-26, 08:38
Moderator
Tinuviels avatar
Läs FAQ innan ni startar trådar om frågor som besvaras i FAQ:
(FB) Användarkonto (2012-12-30)

Lås på.

// mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto