• 1
  • 2
2020-04-25, 13:11
Medlem
förstår inte riktigt att det har betydelse hur lurarna ser ut..
om du kollar på Star Trek sagan om ringen . springer du då ut på muggen med en sax och klipper till öronen så dom blir spetsigare.
Citera
2020-04-25, 13:52
Medlem
Prayuths avatar
Visst, det ser lite konstigt ut men det är inget jag hade reagerat på. Hade vi träffats hade jag säkerligen inte ens lagt märke till det.
Citera
2020-04-25, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prayuth
Visst, det ser lite konstigt ut men det är inget jag hade reagerat på. Hade vi träffats hade jag säkerligen inte ens lagt märke till det.
jo men ännu intressantare tror du att jag eller någon annan reagerat eller ens brytt sig.
Citera
2020-04-25, 14:36
Medlem
Var nöjd, ser inga som helst problem med ditt öra. Det är lite annorlunda, men inget man man lägger märke till och om man gör det så är det inte så att man inte lägger någon vikt på det. Ett tips till dig är att titta på alla boxare och mma fighters med betydligt värre öron, som trots miljoner på kontot väljer att behålla öronen som dom är både under och efter sina karriärer.

Jag hade använt örat till min fördel och sagt att jag utövar MMA/boxning, bör nog kunna locka några tjejer på klubben

Var nöjd kompis, gäller bara att du sätter in det i det egna huvud och inte tänker på vad andra i forumet säger. Första kommentarerna i din tråd är riktigt överdrivna och patetiska. Inget fel på ditt öra, kom ihåg det
Citera
2020-04-25, 16:45
Medlem
jag-har-oxo-en-kuks avatar
Du ska vara stolt över dina vampyr-öron! Snygg hårklippning! men du måste raka skägget.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in