• 4
  • 5
2020-07-07, 21:30
Medlem
X-fronts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leera
Varför skulle jag göra det jag vet ju att det inte är pengatvätt. Tycker du ska fråga dina kasion hur det är pengatvätt.

Jag svarar ju på varför de vill att folk ska omsätta minst 1 gång, hur det inte har med pengatvätt att göra.

Tänk själv lite, så det är ok att tvätta pengar så länge du omsätter 1 gång först?

Du verkar tillhöra begåvningsreserven, det är aldrig ok att tvätta pengar. Innan du säger något mer så kanske du skulle sätta dig in lite i hur verkligheten ser ut ditt spån.
Citera
2020-07-08, 16:06
Medlem
Jag jobbar på ett svensklicenserat spelbolag, dock inte bosatt i Sverige, Vad vill ni veta?
Citera
2020-07-09, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BadBeatLivet
Jag jobbar på ett svensklicenserat spelbolag, dock inte bosatt i Sverige, Vad vill ni veta?

Hur mycket påverkar corona och 5000/vecka(begränsningen) spelandet?
Citera
2020-07-12, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leera
Hur mycket påverkar corona och 5000/vecka(begränsningen) spelandet?

Corona gjorde att spelandet ökade med 50% första två månaderna när utbrottet kom, men nu har det börjat avta lite igen och gått tillbaka till mer normala siffror, det är fortfarande mer än innan men inte som i början.

5000krs gränsen slog ju igenom för 10 dagar sedan så vi har inte haft jättemycket siffror att gå på, men under dessa 10 dagar har omsättningen minskat med ca 15% men det är ganska normala siffror, det kan vara såna marginaler under vanliga omständigheter också.

Förutom att vi får mycket gnäll från storspelarna så är det ingen jätteskillnad just nu iallafall.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in