• 1
  • 2
2020-04-23, 23:18
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Vilket kackel det skulle bli på syrrans ungar då, "jag vill sitta i snurrstolen ju" Något säger mig att ungarna kommer börja försvinna mystiskt en efter en varje kväll i såna fall.

Dom borde inte få hälsa på ändå.
Citera
2020-04-23, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Dom borde inte få hälsa på ändå.

Nu pratar jag bara om hur det är hos syrran och andra människor. Hos mig finns det inga ungar som bråkar om snurrstolar.

Hos mig finns det inga problem med arbetsytor som sagt. Jag har ordnat temperatur, ljus, ljud och extremt ställbara arbetsplatser. Skrivbord och stolar. Jag har en bättre arbetsmiljö hemma än på vilket kontor jag än varit på de sista åren. Jag har till och med en automatisk rullgardin som går på en ljussensor. Vid för mycket ljus vid skärmarna går rullgardinen ner. Men jag tänker att det finns "normala" människor, som inte har att ordna till sitt hemmakontor som hobby, utan kanske inte ens har ett hemmakontor, för man har ju laptop. Man kanske inte ens har ett kablat nätverk, för "varför ska man ha något annat än laptop och wifi?".
Citera
2020-04-24, 00:19
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Nu pratar jag bara om hur det är hos syrran och andra människor. Hos mig finns det inga ungar som bråkar om snurrstolar.

Hos mig finns det inga problem med arbetsytor som sagt. Jag har ordnat temperatur, ljus, ljud och extremt ställbara arbetsplatser. Skrivbord och stolar. Jag har en bättre arbetsmiljö hemma än på vilket kontor jag än varit på de sista åren. Jag har till och med en automatisk rullgardin som går på en ljussensor. Vid för mycket ljus vid skärmarna går rullgardinen ner. Men jag tänker att det finns "normala" människor, som inte har att ordna till sitt hemmakontor som hobby, utan kanske inte ens har ett hemmakontor, för man har ju laptop. Man kanske inte ens har ett kablat nätverk, för "varför ska man ha något annat än laptop och wifi?".

Just ja, jag tappade tråden där, det var ju inte ditt hemmakontor utan din systers som gav upphov till frågan.

Bra tillfälle att för henna att få lite pli på ungarna då.
Citera
2020-04-24, 04:40
Medlem
submariners avatar
Citat:
Men jag vill påstå att de flesta arbetsgivarna inte ens tänker på att fråga, och det ser jag som ett problem.

Hej,

Så är det säkert. Bra läge för fack och skyddsombud att faktiskt göra lite nytta
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in