• 4
  • 5
2020-04-24, 13:03
Medlem
Loeptiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Det är skillnad på knark och knark. Jag har träffat tusentals personer som anser att psykedelia gjort dem till bättre människor och väldigt få som tycker det motsatta. Personligen skulle jag antagligen inte ens vara i livet idag om jag inte testat psykedelia.

Exakt, fan skillnad på en tung junkie som sitter där med sprutan i armen, än någon som rullar o röker en holk...
Citera
2020-04-24, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intelligentdesign
Jag tror att debattnvån på Flashback skulle vara högre om inte var och varannan var drogpåverkad när dom skriver.
Jag läser en hel del här på flashback och jag uppfattar det inte som om du har högre debattnivå än någon annan.
Citera
2020-04-24, 18:43
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intelligentdesign
Man kan ju det, men till en viss gräns liksom.

Det vimlar ju inte direkt av intelligenta människor som knarkar om man säger så.

Faktum är ju att nästan ingen människa som kommit nånstans i livet knarkar.

Däremot så har nästan alla som det gått snett för i livet knarkat.

Det är ju bara besöka vilket fängelse som helst, man blir ju inte direkt sugen på att börja knarka när man ser vilka som sitter där. Dom är ju inte direkt bra reklam för att hålla på med knark.
Jag har en IQ mellan 132 och 136 enligt Mensa. Jag har pluggat cirka 5 år på universitet. Jag tror det är den främsta anledningen till att jag knarkar och super. Jag vill slippa mänsklig idioti några timmar.

Vad fan vill du diskutera egentligen?
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in