2020-04-23, 03:26
Medlem
På den senaste tiden har jag börjat få ett större intresse för andra generationens invandrartjejer, speciellt när en av föräldrarna är svensk. Det kanske låter som en udda ”fetisch” eller krav men satan vad fina vissa av dem är. Gillar starkt när de har lite brunare hy samt har kurvor istället för att se ut som nå bleka jävla Auschwitz-barn.

De har, vad jag personligen hört, ingen eller nästintill ingen brytning. Förjävla hett.
Bor i jämtland och majoriteten av invandrarna man ser är brushor. Har sett ett par invandrartjejer och de flesta ser riktigt bra ut.

Nu till miljonfrågan. Var hittar man dem?
Är det stockholm eller göteborg som gäller?
Citera
2020-04-23, 03:36
Medlem
Heauxms avatar
Vi finns i Stockholm
Citera
2020-04-23, 03:57
Medlem
MAX-HIMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orelateradhusbrand

Framför allt i Sthlm. Invandrare brukar trivas i storstäderna, och regeln är den att ju större staden är desto bättre (för dem).
Citera
2020-04-23, 09:08
Medlem
StefanDavidssons avatar
Sthlm närmare bestämt ställen som typ Solna, Spånga eller kanske Mälarhöjden kan jag tänka mig att det finns en hel del mixed.
Citera
2020-04-23, 13:05
Medlem
Tack för alla svar. Verkar som det blir till att flytta ner dit.

Hur ska man gå till väga för att träffa en? Finns det nåt speciellt ställe eller ska man satsa på nattklubbar och sådant och hoppas på att man stöter på en?
Citera
2020-04-23, 13:06
Medlem
Vad tycker (svenska) tjejer om andra generationens invandrarkillar?
Citera
2020-04-23, 14:51
Medlem
Betala för Tinder, ställ in dig på större städer i Stockholm. Sedan är det väl bara att swipa för glatta livet.
Citera
2020-04-23, 15:03
Medlem
Finns fan ett stort urval i Ggb också
Citera
2020-04-23, 15:20
Medlem
Xpander-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orelateradhusbrand
På den senaste tiden har jag börjat få ett större intresse för andra generationens invandrartjejer, speciellt när en av föräldrarna är svensk. Det kanske låter som en udda ”fetisch” eller krav men satan vad fina vissa av dem är. Gillar starkt när de har lite brunare hy samt har kurvor istället för att se ut som nå bleka jävla Auschwitz-barn.

De har, vad jag personligen hört, ingen eller nästintill ingen brytning. Förjävla hett.
Bor i jämtland och majoriteten av invandrarna man ser är brushor. Har sett ett par invandrartjejer och de flesta ser riktigt bra ut.

Hänger inte med på utseendefetishen, men ser viss potential i att de ofta är mer konservativa i synen på den kravlös invandringen vilken självklart borde stoppas men även vändas, samt synen på familjen. Vilken är positivt.

Det negativa är väl möjligen att de trots allt troligen har en irriterande kaossläkt.
Senast redigerad av Xpander- 2020-04-23 kl. 15:23.
Citera
2020-04-23, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av harlettoscara
Betala för Tinder, ställ in dig på större städer i Stockholm. Sedan är det väl bara att swipa för glatta livet.

Då Tinders passport-funktion som gör att man kan byta stad är nu gratis tom 30 april så har jag satt så att jag för tillfället är i Stockholm men jag får knappt upp det jag letar efter. Känns som 98/100 är svenskor. Har testat att byta till Göteborg också men med ganska likadant resultat.

Citat:
Ursprungligen postat av Xpander-
Hänger inte med på utseendefetishen, men ser viss potential i att de ofta är mer konservativa i synen på den kravlös invandringen vilken självklart borde stoppas men även vändas, samt synen på familjen. Vilken är positivt.

Det negativa är väl möjligen att de trots allt troligen har en irriterande kaossläkt.

Håller med att familjesynen är väldigt viktig.

Visst kan de ha en kaossläkt men om en av föräldrarna är svensk så känns det rent spontant som att kaoset minskar då man förhoppningsvis slipper det från båda föräldrarna.
Citera
2020-04-23, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iforgotmycat
Finns fan ett stort urval i Ggb också

Instämmer. Tips på hur man ska gå tillväga med det urvalet då?
Citera
2020-04-24, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Locho
Instämmer. Tips på hur man ska gå tillväga med det urvalet då?

Om vi inte hade haft Covid-19 så hade jag sagt att man borde fara dit, gå på krogen eller nattklubb och hoppas på det bästa.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in