• 1
  • 2
2020-04-23, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hallsakaeft
Det år ju lätt det vanligaste självmordssättet och olycksfallet bland missbrukare

Bland missbrukare/brukare så är opiater största orsaken, alternativt opiater i kombination med GABA.
Citera
2020-04-23, 20:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Chill123
Bland missbrukare/brukare så är opiater största orsaken, alternativt opiater i kombination med GABA.

Intressant!

Ja, asså benzo och opiater är inget jag har fallit för. Det är inte värt det känner jag.

Men alkohol e ok sen lite ren GABA så gör det så fyllan blir så bra den kan bli. Men där räcker det enligt mig. Man behöver inte gå längre om målet e att få en liten "paus" en kväll...
Senast redigerad av Ritual666 2020-04-23 kl. 20:37.
Citera
2020-04-23, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ritual666
Intressant!

Ja, asså benzo och opiater är inget jag har fallit för. Det är inte värt det känner jag.

Men alkohol e ok sen lite ren GABA så gör det så fyllan blir så bra den kan bli. Men där räcker det enligt mig. Man behöver inte gå längre om målet e att få en liten "paus" en kväll...

Opiater är jag inte mycket för, diazepam och nån öl till eller ännu hellre röka är mer min grej.
Citera
2020-04-23, 21:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Chill123
Opiater är jag inte mycket för, diazepam och nån öl till eller ännu hellre röka är mer min grej.

Skönt att du hittat ditt "recept" som funkar för dig. Alla har olika knep som funkar. Allas hjärnor är ju olika och därför blir det olika "recept" för folk.

Jag kan digga att slänga med nån CS med för att få upp dopaminet lite de gånger det behövs med.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in