2020-04-22, 18:04
Medlem
Liebesraums avatar
God eftermiddag,

Jag vill hitta en man att vara hemmafru åt. Stanna hemma och ta hand om barnen, städa huset, tvätta, laga mat, duka, stryka min mans kläder, moppa golvet, sy kläder, läsa böcker, måla konst, dikta sånger, drömma, filosofera, hemskola barnen, vara med barnen, ta hand om barnen, spela sånger för barnen, träna, jogga, hålla kroppen i trim, bland annat.

Nu märker jag dock att männen som jag kommit i kontakt med verkar ha litet svårt för detta och verkar vilja att jag skall arbeta?

Jag skulle gärna bli tillsammans med en konservativ man som vill försörja mig och våra barn, finns det sådana män kvar? Eller måste jag tvunget arbeta om jag vill finna mig själv en make?

Tack för att ni tar er tid att läsa och besvara mina funderingar,

Vänligen
Citera
2020-04-22, 18:06
Medlem
jbswebecks avatar
Sök på typ sugardaddy du får en "finare" titel som egentligen betyder hora.
Citera
2020-04-22, 18:08
Medlem
akutaccents avatar
Det görs ju ytterst tappra försök på att avverka den sortens män i vårt samhälle. Åtminstone värderingarna. Så nog finns de där ute i mörkret någonstans! Olyckligt gifta med en VD eller platschef.
Citera
2020-04-22, 18:11
Medlem
Liebesraums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jbswebeck
Sök på typ sugardaddy du får en "finare" titel som egentligen betyder hora.

Hemmafru är väl inte samma sak som att vara prostituerad? Det är ju attraktivt med en man som betalar för sin kvinna? En kvinna i arbete är en lös kvinna i mitt tycke.
Citera
2020-04-22, 18:13
Medlem
jbswebecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liebesraum
Hemmafru är väl inte samma sak som att vara prostituerad? Det är ju attraktivt med en man som betalar för sin kvinna? En kvinna i arbete är en lös kvinna i mitt tycke.

Om din man betalar för dig blir du en moneyslave eller sugarbabe eller till och med golddigger inte så attraktivt.
Citera
2020-04-22, 18:20
Medlem
akutaccents avatar
Citat:

Du är nog gaaaanska så ensam om att ha den synen men okej.
Citera
2020-04-22, 18:20
Medlem
Liebesraums avatar
Om ni kunde, skulle ni vilja ha en hemmafru?

Eller är det en arbetande kvinna som gäller?

Vilket yrke tänker ni er då? Läkare? Advokat? Arkitekt? Lärarinna?

Militär? Säljare? Polis? Brandman? (Oj, ursäkta, "brandkvinna" kanske det heter.)
Senast redigerad av Liebesraum 2020-04-22 kl. 18:23.
Citera
2020-04-22, 18:23
Medlem
SveaBaners avatar
Du måste nog hitta en konservativ man ja. Eller en med politiska/traditionella värderingar som överensstämmer med dina. För rent ekonomiskt är det ju en vansinnesfärd. Så karln får ju vara hyfsad på karriären för att dels få det att gå runt men främst för att kunna ge ungarna en schyst uppväxt. Barn idag är dyrt. Önskar dig all lycka till i detta. Skulle själv önska att min framtida fru skulle vilja vara hemma.
Citera
2020-04-22, 18:33
Medlem
svartnatt666s avatar
Citat:
God eftermiddag,

Jag vill hitta en man att vara hemmafru åt. Stanna hemma och ta hand om barnen, städa huset, tvätta, laga mat, duka, stryka min mans kläder, moppa golvet, sy kläder, läsa böcker, måla konst, dikta sånger, drömma, filosofera, hemskola barnen, vara med barnen, ta hand om barnen, spela sånger för barnen, träna, jogga, hålla kroppen i trim, bland annat.

Nu märker jag dock att männen som jag kommit i kontakt med verkar ha litet svårt för detta och verkar vilja att jag skall arbeta?

Jag skulle gärna bli tillsammans med en konservativ man som vill försörja mig och våra barn, finns det sådana män kvar? Eller måste jag tvunget arbeta om jag vill finna mig själv en make?

Vänligen
Ja?

Låter högst tilltalande. En riktig kvinna. Skit i jobba. Hade jag gjort. Jobbar gärna för att min lilla sötnos ska ha det bra. Tack för motivationen att skaffa bättre jobb och utbildning. Hade varit rena drömmen för mig.
Citera
2020-04-22, 18:35
Medlem
X-fronts avatar
Citat:
God eftermiddag,

Vänligen

Åk ner till något land i MENA, de brukar gilla sådan inställning hos kvinnor. Lycka till.
Citera
2020-04-22, 18:37
Medlem
Liebesraums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av X-front
Åk ner till något land i MENA, de brukar gilla sådan inställning hos kvinnor. Lycka till.

Nej tack jag är svenska och älskar Sverige och svenska män, de är vackra och ståtliga. I MENA är det stökigt och bråkigt, och främmande språk. Mycket farligt för mig som blond kvinna, de kommer att röva bort mig. Vad är du för en man som kommer upp med sådana farliga påhitt och uppsåt?
Citera
2020-04-22, 18:40
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:

Vad är skillnaden på en prostituerad och en hemmafru?

Hemmafrun säljer sex på abonnemang medan prostituerade är mer som pay per view.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in