2020-04-20, 20:59
Bannlyst
Hur bevarar vi svenskar Sverige svenskt igen? Vi måste hålla ihop även i svåra tider där det kommer mycket invandrare till Sverige.

Svenskt är fint, och vi borde hålla ihop med kulturen i Sverige.

Svensk kultur är något man borde acceptera i Sverige, istället för mångkultur.

Frågeställning:

Går det att göra Sverige mindre mångkulturellt i framtiden? Hur gör man det som svensk?
Senast redigerad av Snigel22 2020-04-20 kl. 21:02.
Citera
2020-04-20, 21:09
Medlem
BewilderedHulders avatar
Man hänger sig åt svenska intressen såsom skilsmässor och partnerbyten, syr och fixar folkdräkter med knätofsar och handlar bara varor producerade i Sverige till exempel.

Glöm inte att påpeka den svensk-nationalistiska modellen i var och varannan mening när du talar om politik.
Citera
2020-04-20, 21:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BewilderedHulder
Man hänger sig åt svenska intressen såsom skilsmässor och partnerbyten, syr och fixar folkdräkter med knätofsar och handlar bara varor producerade i Sverige till exempel.

Glöm inte att påpeka den svensk-nationalistiska modellen i var och varannan mening när du talar om politik.

Sverige är ett mysigt land, jag vill ha det så att det fortfarande skall vara mysigt och svenskt.

Då måste vi som bor här bevara kulturen och traditionerna som finns här.

Svenska tjejer är sötast i världen, det är på grund av svensk kultur. Vi får hoppas att det går att bevara kulturen i framtiden i Sverige
Citera
2020-04-20, 21:24
Bannlyst
För att kunna bevara Sverige Svenskt måste det finnas icke Svenskt i Sverige, annars finns det ju inget att bevara Svenskt. Så, det första man borde göra är att få hit fler invandrare.
Citera
2020-04-20, 21:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Albax
För att kunna bevara Sverige Svenskt måste det finnas icke Svenskt i Sverige, annars finns det ju inget att bevara Svenskt. Så, det första man borde göra är att få hit fler invandrare.

Jag håller inte med dig, dom tar med sig kulturen hit. Deras kultur alltså.
Citera
2020-04-20, 21:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Snigel22
Jag håller inte med dig, dom tar med sig kulturen hit. Deras kultur alltså.
Ja, och då finns det ju något att bevara Svenskt. Tog de inte med sig kulturen fanns det ju inget att bevara Svenskt mot. Dvs, Bevara Sverige Svenskt kan då inte uppstå.
Citera
2020-04-20, 21:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Albax
Ja, och då finns det ju något att bevara Svenskt. Tog de inte med sig kulturen fanns det ju inget att bevara Svenskt mot. Dvs, Bevara Sverige Svenskt kan då inte uppstå.

Jag vill helst att de flesta invandrare stannar i sina hemländer, för att svenskar skall må bra i sverige och kunna ha det roligt tillsammans utan en massa blattar.

Blattar förändrar sveriges kultur till deras egen, detta gör att svenskar blir som blattar till slut.
Citera
2020-04-20, 22:30
Medlem
REWalls avatar
Citat:
Hur bevarar vi svenskar Sverige svenskt igen? Vi måste hålla ihop även i svåra tider där det kommer mycket invandrare till Sverige.

Svenskt är fint, och vi borde hålla ihop med kulturen i Sverige.

Svensk kultur är något man borde acceptera i Sverige, istället för mångkultur.

Frågeställning:

Går det att göra Sverige mindre mångkulturellt i framtiden? Hur gör man det som svensk?

Stoppa helt den kravlösa mansinvandringen så kommer tiden läka alla dagens sår.
Citera
2020-04-20, 22:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av REWall
Stoppa helt den kravlösa mansinvandringen så kommer tiden läka alla dagens sår.

Vem skall göra detta? SD?
Citera
2020-04-20, 22:41
Medlem
REWalls avatar
Citat:
Vem skall göra detta? SD?

Jag tänker mig att detta är en uppgift för de socialkonservativa partierna i Sverige, SD, AfS och ViS.
Citera
2020-04-20, 22:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av REWall
Jag tänker mig att detta är en uppgift för de socialkonservativa partierna i Sverige, SD, AfS och ViS.

Hoppas de får röster och mandat då alla dessa partier, de behövs redan nu i regeringen.
Citera
2020-04-20, 22:45
Medlem
Ördögs avatar
Man ska fira midsommar och såna töntiga saker.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in