2020-04-20, 12:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JockeJon
Hur många skytteklubbar har du varit med i?

Ingen. Det behövs inte för att man ska fatta det. Det är så uppenbart ändå, även om det övergår din horisont.
Citera
2020-04-20, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redoxreaktion
Ingen. Det behövs inte för att man ska fatta det. Det är så uppenbart ändå, även om det övergår din horisont.
Haha, tänkte det men endå expert.. Du är en bitter, tragisk person, ett skämt helt enkelt.
Citera
2020-04-20, 12:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JockeJon
Haha, tänkte det men endå expert.. Du är en bitter, tragisk person, ett skämt helt enkelt.

Du är liksom motsatsen till Sherlock Holmes. Du kan inte dra en korrekt slutsats ens när precis allting övertydligt skriker ut hur det ligger till.
Citera
2020-04-20, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redoxreaktion
Du är liksom motsatsen till Sherlock Holmes. Du kan inte dra en korrekt slutsats ens när precis allting övertydligt skriker ut hur det ligger till.
Haha, ja i din lilla anarkistiska bubbla så har du ju svar på allt. Som sagt, du är ett skämt.
Släpp datorn och gå ut och sätt dig i solen en stund, det skulle göra dig gott.
Citera
2020-04-20, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sisus
Kan du länka eller gå in närmare på vad som frågas på dessa intervjuer? Blev lite nyfiken när du nämde det.
De frågar vad du skall ha vapnet till, eventuellt om hur det bör förvaras osv. De vill få reda på att du inte har baktankar. Det är fast i intervjun hur det går.
Citera
2020-04-20, 19:16
Medlem
WaffenJannes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Wolf
Man måste inte tävla för att behålla licensen.

Nä, men det ser bra ut då det ger ett legitimt argument för vapeninnehavet.
Citera
2020-04-20, 21:44
Medlem
Mr.Wolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WaffenJanne
Nä, men det ser bra ut då det ger ett legitimt argument för vapeninnehavet.
Nej.
Citera
2020-04-21, 07:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Wolf
Nej.
Det gör det väl? Jag menar inte att man måste tävla men det underlättar säkert om man gör det
Citera
2020-04-21, 11:21
Medlem
Jag får se hur jag går till väga. Målet är att få lov till eget vapen, sen kan man se om t.ex practical intresserar. Huvudsakligen är jag intresserad av skytte på egen hand. Jag gillar inte att gå till skytteklubben jag nu skjuter på för att vägen är lång, det är dyrt och jag får inte ro att i min egen takt utföra laddandet och skjutandet. Dessutom är den bara öppen vissa tider och smockfullt. Hur som helst så tänker jag fortsätta gå där och även testa luftpistol för att få extra poäng. Dock vet jag inte hur intresserad jag är att skaffa luftpistol eller airsoft då jag inte är intresserad av dem. Luftpistol är kul och inte så dålig träning heller men vill inte lägga ut flera tusen.
Citera
2020-04-21, 14:51
Medlem
Perfect10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FSMW
Det gör det väl? Jag menar inte att man måste tävla men det underlättar säkert om man gör det

Nej.
Citera
2020-04-21, 16:48
Medlem
Köpte en glock replica co2 luftpistol. Om inte annat kan man träna lite skytte , närmare riktig pistol kommer man direkt inte
Citera
2020-04-21, 19:34
Medlem
Mr.Wolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FSMW
Nej,dom begär inte ens att se det längre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in