Q: Hur får jag tillgång till notifikationer?
A: Det är för tillfället endast de som varit medlemmar i minst 1 månad, och postat över 50 inlägg, som har tillgång till notifikationer
Senast redigerad av TrixNe 2020-04-18 kl. 03:01.
Haha, nej. Det är en bugg, beroende vilka inställningar man har. Jag har själv rapporterat detta ifrån ett annat konto som har samma problem, utan att det blivit fixat.
Haha, nej. Det är en bugg, beroende vilka inställningar man har. Jag har själv rapporterat detta ifrån ett annat konto som har samma problem, utan att det blivit fixat.
Orkar inte snacka om detta med en "JAG TROR DET ÄR EN BUGG".
A: Det är för tillfället endast de som varit medlemmar i minst 1 månad, och postat över 50 inlägg, som har tillgång till notifikationer
Senast redigerad av TrixNe 2020-04-18 kl. 03:01.
Ja nej, men du jag orkar inte diskutera med en idiot. Det finns en bugg även om du kommer över 200 inlägg med fel inställningar.
Totalt jävla meningslöst att prata en idiot till förnuft.
Ja nej, men du jag orkar inte diskutera med en idiot. Det finns en bugg även om du kommer över 200 inlägg med fel inställningar.
Totalt jävla meningslöst att prata en idiot till förnuft.
Du ser väl att trådskaparen har 41 inlägg eller? Tack och hej för mig.
Nej så enkelt är det inte. har du fel inställningar innan du uppnår så blir det ändå fel. Vilket jag har rapporterat om ifrån ett annat konto.