• 1
  • 2
2020-04-15, 11:45
Medlem
Jag sa till de att om de inte ska lösa detta på ett bra sätt då ska jag lägga de räkningar på Aftonbladet med deras varumärke namn.

Deras svar:
”Tack för ditt meddelande.

Vi har efter genomgång av ditt ärende möjlighet att sänka räntan på krediten enligt nytt kreditavtal.

Vi kan erbjuda dig en effektiv ränta på 49,32%. Det nya kreditavtalet innebär att vi sänker den effektiva räntan från 309,24% till 49,32%.

Vänligen återkom till oss om du önskar gå med på ovanstående erbjudande.”
Citera
2020-04-15, 15:32
Medlem
glajarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smagdy
Jag sa till de att om de inte ska lösa detta på ett bra sätt då ska jag lägga de räkningar på Aftonbladet med deras varumärke namn.

Deras svar:
”Tack för ditt meddelande.

Vi har efter genomgång av ditt ärende möjlighet att sänka räntan på krediten enligt nytt kreditavtal.

Vi kan erbjuda dig en effektiv ränta på 49,32%. Det nya kreditavtalet innebär att vi sänker den effektiva räntan från 309,24% till 49,32%.

Vänligen återkom till oss om du önskar gå med på ovanstående erbjudande.”

Det här fan det värsta jag har sätt. Har du inte möjlighet att låna från en vanlig bank och lösa in detta lån? Kollade du inte innan du tog detta lån vad villkoren var?
Citera
2020-04-15, 15:35
Medlem
glajarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smagdy
När man behöver pengar och ingen annan beviljar då tar man det!

Ja om man är tillräckligt dum i huvudet så gör man det. En normal funtad människa går inte med på dessa villkor som det innebär att ta ett sådant lån.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in