2020-04-14, 16:49
Medlem
Hej
Önskar snabbt svar. Gick kort med hävstång mot ettt index som slog fel idag. Om jag tror på nedgång imorgon skall jag då behålla certifikatet över natten?
Citera
2020-04-14, 16:58
Medlem
Stockholmsjevels avatar
Det låter inte vettigt att behålla något man tror ska minska i värde. Har jag missförstått frågan möjligtvis?
Citera
2020-04-14, 16:59
Bannlyst
Ptja, varför inte? Är det så smart att köpa bull bear när man inte har en aning själv?

Citat:
Ursprungligen postat av Stockholmsjevel
Det låter inte vettigt att behålla något man tror ska minska i värde. Har jag missförstått frågan möjligtvis?
Du har nog missförstått....
Citera
2020-04-14, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HaraldMeH
Ptja, varför inte? Är det så smart att köpa bull bear när man inte har en aning själv?

Du har nog missförstått....

En chansning, verkar vända nu åt mitt håll (kort) tänker mest om det regleras något över natten som gör att jag inte får ta del av en ev nedgång fullt ut
Citera
2020-04-14, 17:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SDless
En chansning, verkar vända nu åt mitt håll (kort) tänker mest om det regleras något över natten som gör att jag inte får ta del av en ev nedgång fullt ut
Beroende på hävstång så knockas du. Vågat att ligga med dessa cert över natten men gillar du att gambla så kör. Vad är det du har köpt?
Citera
2020-04-14, 17:13
Medlem
Citat:
Beroende på hävstång så knockas du. Vågat att ligga med dessa cert över natten men gillar du att gambla så kör. Vad är det du har köpt?

Bear Nasdaq x 12. Vix går uppåt o tror på en rekyl. Har återhämtat 30 procent av dagens förlust redan. Certifikatet balanseras väl över natten. Vad innebär det. Hur menar du knockas?
Citera
2020-04-14, 17:18
Medlem
Citat:
Jag förstår. Hävstång nollas men om det fortsätter nedåt imorgon såsom i linje med mitt cert så tjänar jag på att ligga kvar istället för att sälja o köpa nytt imorgon?
Citera
2020-04-14, 17:43
Medlem
Varför ligger Avanza ca 30 min realtid för ex Nasdaq index?

Eller är de inte identiska med varandra?
Senast redigerad av SDless 2020-04-14 kl. 17:46.
Citera
2020-04-14, 20:44
Medlem
Handlar dagligen med dom och alternerar mellan Bull och bear....
Nej. Behåller inte över natten, är alldeles för osäkert. Dom är inte menade för det heller.
Citera
2020-04-15, 06:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Simplyred
Handlar dagligen med dom och alternerar mellan Bull och bear....
Nej. Behåller inte över natten, är alldeles för osäkert. Dom är inte menade för det heller.

Vilka brukar du handla med?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in