• 1
  • 2
2020-04-18, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skrutten2020
Den mannen är verkligen inte reko, listan kan göras lång. Eldade upp huset för att säga att bokföringen brann upp.... Hotade sedan försäkringsbolagets utsände. Tappade då vapenlicenser och vapen. Gömmer stöldgods hemma, mm alla koppar är inte på plats i servisen om man säger så

Låter som att det är flera serviser på plats i servisen, men kanske inte servisen den påstås vara.
Citera
2020-04-19, 03:00
Medlem
Citat:
Den mannen är verkligen inte reko, listan kan göras lång. Eldade upp huset för att säga att bokföringen brann upp.... Hotade sedan försäkringsbolagets utsände. Tappade då vapenlicenser och vapen. Gömmer stöldgods hemma, mm alla koppar är inte på plats i servisen om man säger så
Finns det något namn på stjärnan?
Citera
2020-04-19, 08:59
Medlem
Citat:

Exakt min tanke, satt ju då häktad förra sommarn för skattefiffel på flera miljoner.. Vet inte om dem fått tag på han ännu eller om han fortsätter att gömma sig troligen i huvudstaden hos kärringen
Citera
2020-04-19, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Styrbj0rn
Exakt min tanke, satt ju då häktad förra sommarn för skattefiffel på flera miljoner.. Vet inte om dem fått tag på han ännu eller om han fortsätter att gömma sig troligen i huvudstaden hos kärringen

Då antar jag att det är hos den där Ch****er Öst***?
Citera
2020-04-19, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDetective
Då antar jag att det är hos den där Ch****er Öst***?

Korrekt uppfattat
Citera
2020-04-20, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grey.wolf
Är det samma kille som slogs med försäkringskillen, där de tidigare hittade annat stöldgods traktor o vagnar med mera?
Var väl fel vapen i vapenskåpet med, vill ja minnas.

Det är samma kille och gården ligger i Hanaberg.
Det är vad jag har hört mycket stöldgods det handlar om, det är väldigt många släp som polisen åkt och hämtat från gården.
Citera
2021-08-30, 07:47
Medlem
Nu är de avspärrningsband och patrullerande Securitas personal på plats igen..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in