• 1
  • 2
2020-04-12, 19:55
Medlem
r du sker p att du kommer in? Som jag frsttt det, s r det knepigt att tillgodorkna meritpong frn utlandet. Har en kompis med maxbetyg frn sydamerikanskt gymnasium. Blev 20.0 i Sverige och det r vl bra lngt ifrn tillrckligt.
Citera
2020-04-13, 07:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smultronettt
Hm, men psykolog programmet har vl sntagningar p bde vrterminen och hstterminen? Har jag fr mig. Du kan ju ska och se om du kommer in. Eller s kan du kanske ska till nsta lsr och plugga lite extra svenska, s du inte stressar dig genom det?

Egentligen tycker jag att 5 r redan r fr lng tid fr mig. Att vnta ytrerligare ett r r tyvrr inte ett alternativ. I s fall kommer jag vlja en annan utbildning.

Funderar dock p att trotts allt ska till psykologprogrammet, blir jag antagen s kollar jag hur det gr fr mig frsta terminen. Om jag knner att det blir fr jobbigt s kan jag byta till sjukskterska redan efter ett halvr.

Psykologprogrammet dremot startas enbart en gng p ret p Linnuniversitetet.
Citera
2020-04-13, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dafusha97
Egentligen tycker jag att 5 r redan r fr lng tid fr mig. Att vnta ytrerligare ett r r tyvrr inte ett alternativ. I s fall kommer jag vlja en annan utbildning.

Funderar dock p att trotts allt ska till psykologprogrammet, blir jag antagen s kollar jag hur det gr fr mig frsta terminen. Om jag knner att det blir fr jobbigt s kan jag byta till sjukskterska redan efter ett halvr.

Psykologprogrammet dremot startas enbart en gng p ret p Linnuniversitetet.
Jo men s kan du ju gra. Det tycker jag lter bra. Men fet r ju mnga som sker ocks. S det r kanske inte ens skert att du kommer in. Men man ska inte vara negativ, du kanske kommer in, s prova iallafall.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in