2021-07-14, 01:09
Medlem
VonKnoblauchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stopcock
Vad är en shark?
Aggressiva horor som är tränade på att känna igen newbies och dyka på dem som en... ja, haj. Kan ändå ge viss valuta för pengarna men mynnar oftast ut i besvikelse och en känsla av att man blivir lurad. Sharks är dessutom experter på upsell, dvs att när man väl är inne på rummet övertyga kunden om att det är värt 20€ extra för ditten och 50€ extra för datten... känner man då inte till den gängse prisbilden och vad som är praxis är det lätt att bli blåst (och inte på ett bra sätt). Nuförtiden älskar jag att komma till nya FKK-ställen och öva på hur man bäst utstrålar självsäkerhet men minns hur man de första gångerna bara kunde stirra med öppen mun på alla underbara tuttar som glider förbi en - då är man ett lätt byte.
Citera
2021-07-14, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VonKnoblauch
Ah fan, hur kunde jag glömma att nämna Lauras rumpa? PERFEKTION!! Minnet av att begrava mitt ansikte i denna alabastervita och silkeslena lilla näpna dalgång medan jag spände på den andra tjejen bakifrån kommer att vara med mig till döddagar. IMHO värt en resa till Düsseldorf bara för chansen att träffa henne igen, men förstås osäkert om hon är kvar nu efter nyöppningen. DV har tyvärr tagit bort sin "live girls"-funktion där man kunde se vilka tjejer som var där, så nu är det bara att hoppas på turen nästa gång man väl kommer dit...

Lutar mer å mer åt DV nu eller möjligen Palace.
Ja Artenis är inte helt borträknad än heller så sett, fan vill till alla 😂
Citera
2021-07-14, 13:41
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
...... DV har tyvärr tagit bort sin "live girls"-funktion där man kunde se vilka tjejer som var där, så nu är det bara att hoppas på turen nästa gång man väl kommer dit...

DV har tagit bort "live girls"-funktionen av en logisk anledning.
Enligt de uppgifter jag har fått beror detta på att det är så få tjejer på plats på DV efter nystarten.
Att visa upp att endast 5-8 tjejer är på plats är dålig reklam för att locka potentiella besökare. Bättre då att stänga av funktionen.

DV har förhållandevis många turister jämfört med andra klubbar i NRW och har antagligen därför drabbats värre av brist på klienter än klubbar som har mer lokala besökare. Får se om det blir ändring när vaccin-passen droppar in.
Citera
2021-07-14, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold15
DV har tagit bort "live girls"-funktionen av en logisk anledning.
Enligt de uppgifter jag har fått beror detta på att det är så få tjejer på plats på DV efter nystarten.
Att visa upp att endast 5-8 tjejer är på plats är dålig reklam för att locka potentiella besökare. Bättre då att stänga av funktionen.

DV har förhållandevis många turister jämfört med andra klubbar i NRW och har antagligen därför drabbats värre av brist på klienter än klubbar som har mer lokala besökare. Får se om det blir ändring när vaccin-passen droppar in.

Det låter ju inte så kul om man åker dit å det inte är fler tjejer faktiskt. Jag planerar åka i oktober eller november. Hoppas på lite recensioner efter nya läget nu snart.
Citera
2021-07-14, 19:14
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mangan78a
Det låter ju inte så kul om man åker dit å det inte är fler tjejer faktiskt. Jag planerar åka i oktober eller november. Hoppas på lite recensioner efter nya läget nu snart.

P.g.a. bristen på turister hinner nog en och annan klubb att gå i konkurs innan året är slut.
Men om du åker till Nordrhein-Westfalen behöver du inte vara orolig.

Ingen annan stans ligger FKK-klubbarna så tätt.
Det finns många klubbar att välja mellan.
Senast redigerad av Arnold15 2021-07-14 kl. 19:26.
Citera
2021-07-14, 19:57
Medlem
VonKnoblauchs avatar
Hörde just av en kompis som varit på Artemis nyligen att även där är det ganska dött men att de räknar med att det drar igång igen efter semestern. Jag har glädjen av att varit där i både dess glansdagar (som mest var det väl runt 300 män och 80-100 tjejer där inne, då var det ett jävla tryck kan jag säga) och under pandemin i höstas, när vi var ett tiotal killar/gubbar och 5-6 tjejer - men fick ändå till fyra fina sessioner (Anje och Lily - mmm!), så jag skulle säga att kvaliteten på A. trots allt kan vara rätt hög även om kvantiteten uteblir just nu. Men svårare för mindre FKK-ställen helt klart. Blir spännande att se hur det är vid mitt besök i september!
Citera
2021-07-14, 20:24
Medlem
Citat:
P.g.a. bristen på turister hinner nog en och annan klubb att gå i konkurs innan året är slut.
Men om du åker till Nordrhein-Westfalen behöver du inte vara orolig.

Ingen annan stans ligger FKK-klubbarna så tätt.
Det finns många klubbar att välja mellan.
Det e där oase, palace å dom ligger va?
Citera
2021-07-14, 20:27
Medlem
Citat:
Hörde just av en kompis som varit på Artemis nyligen att även där är det ganska dött men att de räknar med att det drar igång igen efter semestern. Jag har glädjen av att varit där i både dess glansdagar (som mest var det väl runt 300 män och 80-100 tjejer där inne, då var det ett jävla tryck kan jag säga) och under pandemin i höstas, när vi var ett tiotal killar/gubbar och 5-6 tjejer - men fick ändå till fyra fina sessioner (Anje och Lily - mmm!), så jag skulle säga att kvaliteten på A. trots allt kan vara rätt hög även om kvantiteten uteblir just nu. Men svårare för mindre FKK-ställen helt klart. Blir spännande att se hur det är vid mitt besök i september!

Ja jag kommer nog inte iväg förens i oktober eller november verkar det som så då hoppas man på en fin recension från dig och förhoppningsvis nån kanske har vart i Frankfurt med 😊
Citera
2021-07-15, 10:40
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mangan78a
Det e där oase, palace å dom ligger va?

Oase (Friedrichsdorf), Palace, Mainhattan, Sharks (Darmstadt) ligger i Frankfurt-området. En bit bort från Frankfurt ligger även klubbar som World och Bahamas.

Nordrhein-Westfalen omfattar städer som Düsseldorf, Köln, Dortmund och Essen.
Klubbarna är Acapulco Gold (Ratingen), Living-Room (Kaarst), Dolce-Vita (Düsseldorf), Magnum (Erkrath), Oceans (Düsseldorf), Samya (Köln), Luder Lounge (Dortmund) och ännu fler....

https://www.fkk24.de/fkk-saunaclubs/duesseldorf

Karta med bordeller i Tyskland:
OBS ! Gammal och skulle behöva uppdateras!
https://www.google.com/maps/d/viewer...onhSL6AzU&z=10
Senast redigerad av Arnold15 2021-07-15 kl. 11:12.
Citera
2021-07-15, 12:54
Medlem
Citat:
Oase (Friedrichsdorf), Palace, Mainhattan, Sharks (Darmstadt) ligger i Frankfurt-området. En bit bort från Frankfurt ligger även klubbar som World och Bahamas.

Nordrhein-Westfalen omfattar städer som Düsseldorf, Köln, Dortmund och Essen.
Klubbarna är Acapulco Gold (Ratingen), Living-Room (Kaarst), Dolce-Vita (Düsseldorf), Magnum (Erkrath), Oceans (Düsseldorf), Samya (Köln), Luder Lounge (Dortmund) och ännu fler....

https://www.fkk24.de/fkk-saunaclubs/duesseldorf

Karta med bordeller i Tyskland:
OBS ! Gammal och skulle behöva uppdateras!
https://www.google.com/maps/d/viewer...onhSL6AzU&z=10
Aha då e jag med, trodde först det va en stadsdel men nu hänger jag med 😊 Tack för du hjälper och har tålamod med en nybörjare som mig 😂🙏
Citera
2021-07-16, 13:07
Medlem
Är det bara jag som är en sån dåligt medmänniska som tänker "fan, hur går det med FKK klubbarna nu?!" När dom läser om ovädret i Tyskland?
Citera
2021-07-16, 19:42
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DropKickPanda
Är det bara jag som är en sån dåligt medmänniska som tänker "fan, hur går det med FKK klubbarna nu?!" När dom läser om ovädret i Tyskland?

Nja, närmsta FKK är ju Finest saunaclub och det är ungefär 40 kilometer från de värsta regnen..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in