Citat:
Ursprungligen postat av
ViscaCatalunya69
Vilket fkk är det bästa/med flest tjejer i Düsseldorf-området? Jag har hört mycket gott om Samya men det är i Köln och det känns som mycket jobb att ta sig från flygplatsen i Düsseldorf och dit. Är egentligen mer van vid Frankfurt som verkar ha större horhus med fler tjejer.
Btw, har kollat lite på ISG och det verkar vara korvfest på FKK:s.
Dusseldorf är ett nav för hela regionen med Köln, Dortmund, Essen, Duisburg mm. Alla städer har en utmärkt förbindelse med tåg, både regionalt och med ICE. Från ankomsthallen tar du dig lätt till tågstationen på flygplatsen, 7-10 minuters promenad. För några år sedan fick Samya bra vitsord när jag hade lite "kuddsnack" Har själv inte varit där men finns på bucketlist.
Min personliga åsikt är att jag tror att gamla recesioner pre-covid får man ta med en nypa salt. Nu är det omstart som gäller och det ska bli intressant när de första recensionerna från dags dato börjar trilla in.
Livingroom är litet, men trevligt. Var ändå ca 10 brudar där. Fast som läder och lackälskare har jag andra ställen att besöka när jag är i de regionerna