Jag och en nära vän har startat ett företag som säljer och monterar loftsängar. Dock har vi ännu ingen logga! Har försökt själv skapa en men har ingen erfarenhet av photoshop/illustrator.
Skulle vara mycket glad om någon kunde hjälpa mig med detta!
Jag skulle vilja ha en logga/header till en hemsida jag håller på och knåpar på!
Då det är en filmsida så är jag ute efter filmteman. Säkert en hel del där ute som finner detta som ett roligt projekt och jag skulle vara mer än tacksam om någon lägger ner lite tid på detta då jag själv knappt har några kunskaper alls i photoshop.
Det jag har tänkt mig är figurer, människor, kända skådespelare, tecknat, seriefigurer. Ja allt möjligt ska vara i denna loggan. Det enda ni måste tänka på är!
- Tankafilm, måste vara med någonstans i headern. Hur stort avgör ni. Bara det ser bra ut!
- 950x180 är måtten. Dock så får ni minska på höjden, men absolut inte på bredden.
En inspirationskälla kan vara tex Dreamseeds header!
Ska snart lansera en hemsida fast det är fortfarande en liten del på hemsidan som jag behöver hjälp med. Ska i mitten lista de främsta anledningarna till varför besökarna ska registrera sig och dessa ska på något fiffigt sätt peka mot högra delen av denna box där man kan registrera sig direkt.
Jag har model att använda, jag har all text, jag har PSD fil på vad jag har just nu, men jag är inte nöjd det minsta. Om någon är intresserad av att försöka så kan jag skicka PSD fil eller lägga upp den någonstans där ni kan hämta den.
Skicka PM om någon har ork och lust att se mer och försöka komma på en lösning åt mig.
tja
som rubriken säger så behöver jag en text med effekter till en bild jag hade tänkt ha som sig och undrar om det är någon som har kunskaperna för att göra det?