Har inga som helst kunskaper när det gäller bildredigering, så därför hoppas jag på hjälp av någon duktig och intresserad individ.
Jag har fått för mig att utveckla en hemsida för faderns företag, så medan jag letar efter gratis/billiga alternativ till en hemsida tänkte jag att jag kunde se om någon kan utveckla ett trevligt logo.
Företaget är i livsmedelsbranschen skulle man kunna säga och är ett charkuteri, med utländska korvar som specialitet. Färgerna som jag hade tänkt skulle användas är blå och vit, då det främst förknippas med de.
Namnet är Carnex (Carne = kött på italienska). Så känn er fria, men det hade varit kul med endast ett logo genom t.ex. ett stort och stylat "C". Alternativt är att göra något med hela namnet och göra C extra iögonfallande.
Fler förslag är kanske att göra något typ "since 1996" eller nåt sånt i närheten.
Tackar för alla försök.
Jag vet inte vad jag tycker, men det är iallafall en start på något. Synpunkter?
Någon som vet vars man kan hitta eller hur man kan fixa Anonymous logon i högupplöst/stort format? Hittar bara små pixliga och mina grafiska designkonster sträcker sig inte längre än paint och detta verkade som den mest passande tråden att fråga i. Tackar på förhand.
Någon som vet vars man kan hitta eller hur man kan fixa Anonymous logon i högupplöst/stort format? Hittar bara små pixliga och mina grafiska designkonster sträcker sig inte längre än paint och detta verkade som den mest passande tråden att fråga i. Tackar på förhand.
Hej skulle någon kunna göra en icon till mitt program jag håller på att utveckla?
Programmet är ett program som hämtar information ens favorit program som går på TV för tillfället, och sedan säger till 5 min innan programmet börjar.
Hade tänkt mig en storlek på 32x32 PIXLAR, alltså en väldigt liten bild.
Hej skulle någon kunna göra en icon till mitt program jag håller på att utveckla?
Programmet är ett program som hämtar information ens favorit program som går på TV för tillfället, och sedan säger till 5 min innan programmet börjar.
Hade tänkt mig en storlek på 32x32 PIXLAR, alltså en väldigt liten bild.