Texten där va bara en test, men den ska bort helt.
Vill ha annat typsnitt och gärna så att texten kanske se lite blodig ut.
Eller bara en snygg logga där, med just den texten (asså 'Hanged by Vote')
Loggan är för ett metalband.
Någon som har något i bakfickan?
Kom mer en gärna med fler förlsag.
snabb rengöring av blodet och ett blodigt typsnitt.
Jag har fått i skoluppgift att designa en logotyp antligen för ett spritillverkarföretag som heter Th1rst eller för en musikkanal som heter Groove.
Nu skulle jag behöva er hjälp, eftersom jag är värdelös på photoshop. Så om någon trevlig person skulle kunna hjälpa mig hade det verkligen uppskattats.
Jag och några kamrater ska starta upp ett företag som kommer att sälja regnponchos öronproppar osv.
Det heter PansarPoncho , och om någon vänlig själ vill göra en snygg logo skulle det vara guld!
Jag och några kamrater ska starta upp ett företag som kommer att sälja regnponchos öronproppar osv.
Det heter PansarPoncho , och om någon vänlig själ vill göra en snygg logo skulle det vara guld!
Nu är det så att jag och mina kompisar ska ha vårat UF-företag och ska fixa en logo. Vi kommer att sälja så kallade "keyfinders" som man fäster vid nycklarna så man ska hitta dem enklare.
Nu till logon:
Stilrent, ska stå "UKUF" och om ni kan så kanske få med någon nyckel/nyckelknippa men är inget tvång eftersom det lätt kan se barnsligt ut då. Inga färgkrav heller och jag skrev stilrent men, kom med alla förslag så kan jag välja ut de som passar bäst oavsett.