2008-10-17, 00:37
Medlem
Cmykos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fas12
Cmyko, jag gillar ideen, vet dock inte var jag hittar noter?

Noter finns i Photoshop, närmare bestämt här: http://www.davidljungberg.se/noter.jpg

Kom ihåg att hålla in Shift när du sätter ut objekten så att de behåller rätt proportioner.
Citera
2008-10-17, 09:25
Medlem
VildeVictors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VildeVictor
Håller på med en hemsida och skulle vilja ha en bild som är ser typ ut som ett wallpaper, dvs ingen jätteliten logga och den ska alltså vara som bakrunden till själva sidan.. skulle vilja att det stog VildeVictor
(notera att det stavas med C ) och mitt önskemål är att texten ska vara silverfärgad och helst 3D men det är okej att låta fantasin flöda om det blir bra!

fick tidigare en logga av deaf som funkade perfekt som sidans "topp" menmen jag har sett stor talang här så jag tvivlar inte på att ni klarar det

Är ingen intresserad av att hjälpa mig
Citera
2008-10-17, 14:27
Medlem
VildeVictors avatar
KeKeLime, du är väl lite sugen på att hjälpa mig det är nämligen nästa steg i mitt projekt att lägga in bakrunden och jag vet att du är duktig. en aning desperat ? OooJA!
Citera
2008-10-17, 14:55
Medlem
KeKeLimes avatar
Citat:
KeKeLime, du är väl lite sugen på att hjälpa mig det är nämligen nästa steg i mitt projekt att lägga in bakrunden och jag vet att du är duktig. en aning desperat ? OooJA!

Hur ser sidan ut då? Det spelar ganska stor roll.
Citera
2008-10-17, 14:59
Medlem
mqas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mqa
Hej! Techno DJ Team Super letar efter någon som är villig att göra en ny bandlogga! Vi är ute efter någonting explosivt, häftigt, och lite kitchigt, gärna med någonting som har att göra med kommersiell dansmusik - men framför allt någonting som ser bra ut. Tack på förhand!

Ingen?
Citera
2008-10-17, 15:03
Medlem
VildeVictors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KeKeLime
Hur ser sidan ut då? Det spelar ganska stor roll.

den är typ lite grå/silvrig så därför passar svart och silver färgen ganska så bra Tack för att din tid btw!
Citera
2008-10-18, 15:16
Medlem
KeKeLimes avatar
Citat:
den är typ lite grå/silvrig så därför passar svart och silver färgen ganska så bra Tack för att din tid btw!

Kan du inte göra en skärmdump så man ser?
Citera
2008-10-18, 16:24
Medlem
Kruzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demod
Hej!

Behöver en stilren logotyp För UF Profil, "slogan lägg det på minnet"(säljer usb minnen ) Är tacksam för all hjälp jag kan få! eller tips hur jag skall gå till väga.

Funkar detta ?

http://sv.tinypic.com/view.php?pic=8zpqjc&s=4
Citera
2008-10-18, 20:06
Medlem
VildeVictors avatar
Citat:

Jag har bara själva hemsidan på en dator i skolan eftersom vi har en kurs i hur man skapar hemsidor gör ett försök så säger jag till om den passar och kan skicka en skärmdump på efterhand
Citera
2008-10-19, 12:00
Medlem
The_Insanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kruz
Funkar detta ?

http://sv.tinypic.com/view.php?pic=8zpqjc&s=4

hehe stiligt :P
Citera
2008-10-19, 21:22
Medlem
Megadeths avatar
Request!

hej alla!!

ligger till som så att jag är väldigt duktig på datorer i det stora hela. men är värre än värst när det gäller rent grafiska saker. jag skulle vilja ha lite hjälp av någon som kan.

jag skulle vilja ha en liten avatar till messenger med ett google tema. typ en google logotyp av något slag och sedan texten under 'googla först, fråga sen' är nämligen sjukt trött på alla som ska fråga allt hela tiden. skulle kunna tänka mig att det är fler än jag som skulle vilja ha något liknande.

någon som är intresserad? skulle vara väldigt tacksam om någon ville hjälpa till.

ps. inget avancerat behövs, bara budskapet går fram liksom. ds
Citera
2008-10-20, 09:38
Medlem
VildeVictors avatar
Citat:

Skulle du göra ett försök ? det hade uppskattats ! jag kan fixa en skärmdump på torsdag men det hade varit skönt att få in bilden innan det så du kan få se hur det blev ! jag tror att vad du än gör så kommer det att passas in perfekt om det har färgen svart / silver Tack på förhand !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in