Har redan diagnosen Epilepsi som jag haft i många år, och äter bra medicin mot det som jag tycker fungerar riktigt bra.
Har inte haft ett enda anfall på säkert 2 år nu sen jag började med den medicinen.
Har intagit många olika substanser och tycker inte att det triggar någon epilepsi.
Och alltid innan jag tar någon ny substans så läser jag på så jag vet hur det fungrar och läser även på gällande om det påverkar Epilepsi.
Finns också många substanser som jag aldrig har tagit och aldrig någonsin tänker ta.
Så jag skulle säga att jag är ganska försiktig med sådana saker.
Dessutom så är det känt bland mig och mina nära vänner att jag i princip inte kan bli beroende av någonting förutom Centralstimulanter och Nikotin (Snus). Har tex regelbundet ätit alla olika Bensodiazepiner som har funnits i Sverige i snart 15 år och kan när som helst ta ett uppehåll på flera veckor om jag vill utan att känna av någon som helst form av avtändning, beroende eller sug.
Och Lyrica tar jag inte ofta, max en gång i veckan om ens det.
/Mvh
Sorgligt att du inte kan mår bra av dig skälv utan måste ta till knark. Ännu sorgligare är att du verkar stolt över det.
Hemskt.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!