Citat:
Ursprungligen postat av
L.o.a
Om allt är stängt, kan inte viruset ta sig hit. Eller hur menar du?
Ja, det skulle nog innebära stor katastrof om man fick ytterligare farlig sjukdom hit. Då har man två sjukdomar att kämpa och som jag har förstått det så är det redan rätt fullt/mycket i sjukhuset runt om i landet.
Men oroa dig inte. Sverige tar väl inte hit människor mer. Överallt är stängt.
"Sverige tar 'väl' inte hit människor mer".
Skojar du?
Sverige med flera länder (Belgien tex.) i Europa tar fortfarande emot människor (flyktingar),,, det enda 'miggverket' gör nu under pandemin är att ställa in intervjuer med nyanlända dvs. de får sitta i migrations - förvaret troligen under en längre tid.
Tycker det är dags att stänga Sverige för mera invandring NU,,, ett gyllene tillfälle,,, kan jag tycka,,, men nu är det ju (mp) nä jag menar (s) med anhanget (mp) (c) och (l) som bestämmer och då kan det ju vara bli värre tyvärr!!!