2020-10-28, 20:30
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trippelbarr
Hade han POTS?
Ja.

Skulle inte bli förvånad om han varit smittad med corona
2020-10-28, 20:30
Medlem
Alvids avatar
Mormor hans lär väl börja spöka ännu mer nu, det är ju massa fikusar i hennes gamla hus
2020-10-28, 20:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Alvid
Mormor hans lär väl börja spöka ännu mer nu, det är ju massa fikusar i hennes gamla hus

Kommer bögarna stjärtrytta varandra när Patrik sover?
2020-10-28, 20:35
Medlem
catforwardpowers avatar
Fan vad jobbig Linda är. Han kan ju aldrig välja henne
2020-10-28, 20:36
Medlem
Crapmagics avatar
Mats kommer skicka hem alla 50+åringar från sin gård en efter en
2020-10-28, 20:37
Medlem
kukflashs avatar
Satan vilket fult hus Mats har. Han har inte ens klippt gräset, såg att tanten som skulle sova på bakgården så hade han klippt en liten stig till hennes tält. Allt för att dölja sina fotspår när han smyger ut och förlustar sig med henne
2020-10-28, 20:45
Medlem
Mx_Trs avatar
Hon Emmy verkar vara en riktigt skön tjej ! Verkar naturlig och trivas med bonderi =)

Stackars Mats, vilka drakar han hade fått hem.....
2020-10-28, 20:47
Medlem
Alvids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_Tr
Hon Emmy verkar vara en riktigt skön tjej ! Verkar naturlig och trivas med bonderi =)

Stackars Mats, vilka drakar han hade fått hem.....
Ja, hon verkar klippt och skuren för det livet. Riktigt härlig tjej!
2020-10-28, 20:55
Medlem
dialektikers avatar
Vad gamla kvinnorna hos Mats ser ut?
Jag är själv 53, och jag tycker 45 åringen ser ut som 60 typ. Och hon som är 53. Jisses, vad rynkor många 53-åringar har. Men själv har jag i o f s knappt en rynka. Visst börjar rynkor komma en del på vissa i min egen ålder.
Men ser inte de här kvinnorna extra gamla ut?

Men Mats ser ju töntig och äldre ut för sin ålder också. Han ser gubbig ut med sin linkande gång.
Han är ju inget attraktiv enligt mitt tycke iallafall.

Jag fattar inte ändå att folk ser så åldersstigna ut när de de är friska människor. Själv har jag en hel del hälsoproblem att dras med.
2020-10-28, 21:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Vad gamla kvinnorna hos Mats ser ut?
Jag är själv 53, och jag tycker 45 åringen ser ut som 60 typ. Och hon som är 53. Jisses, vad rynkor många 53-åringar har. Men själv har jag i o f s knappt en rynka. Visst börjar rynkor komma en del på vissa i min egen ålder.
Men ser inte de här kvinnorna extra gamla ut?

Men Mats ser ju töntig och äldre ut för sin ålder också. Han ser gubbig ut med sin linkande gång.
Han är ju inget attraktiv enligt mitt tycke iallafall.

Jag fattar inte ändå att folk ser så åldersstigna ut när de de är friska människor. Själv har jag en hel del hälsoproblem att dras med.

Rynkor börjar komma redan i 30-årsåldern. Det har mycket med gener att göra också.

Får Mats Corona eller? Ja, han är extremt gubbig.
2020-10-28, 21:01
Medlem
Alvids avatar
Hm... Kan bli spännande nästa vecka, nån som blev sjuk? Tyckte att jag såg Erik hångla med Julia också!
2020-10-28, 21:07
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alvid
Hm... Kan bli spännande nästa vecka, nån som blev sjuk? Tyckte att jag såg Erik hångla med Julia också!
Det verkade som att Mats fått Suffe eller Corona, vad trött man blir på alla avhopp, håll känslomässigt avstånd på 2 meter så går allt att lösa

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in