2020-04-09, 05:41
Medlem
Hej!

r det ok att ta 1mg xanor efter intagit cirka 30-40mg oxy utan tolerans? Knner mig inte jtteborta men lste att det kan vara farligt vid strre doser. Svrt o sova helt p opiater, drfr tog jag xanor s jag kan sova djupare.

Tack p frhand
Citera
2020-04-09, 06:04
Medlem
Misterheisens avatar
Verkar som att du redan tagit den? Skulle avrda dig frn det ven om det nog inte skulle vara nn fara. F in det som vana att aldrig blanda dessa fr man vet aldrig nr de gr t helvete. Mvh
Citera
2020-04-09, 06:07
Medlem
makduis avatar
Det e okej
Citera
2020-04-09, 06:28
Medlem
Ja, jag har redan tagit xanor 1mg, och kom p i efterhand att jag lste ngonstans att det kan va farligt att blanda. Knner av det lite mer nu efter 30-40min. Borde jag hlla mig vaken nn timme till s att oxyn avtar fr att inte sluta andas i smnen?
Hur lnge sitter oxyn effekten i regel i vid nasalt intag runt 40-50mg? (skrev 30-40mg frst, men har inte tit "skalet" p tabletten och ven dr finns vl en del av mnet? utan bara intagit det vita nasalt.)
Hade en 80mg tablett och lite mer n halva r borta s.
Senast redigerad av TheBouncingSven 2020-04-09 kl. 06:36.
Citera
2020-04-09, 07:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheBouncingSven
Ja, jag har redan tagit xanor 1mg, och kom p i efterhand att jag lste ngonstans att det kan va farligt att blanda. Knner av det lite mer nu efter 30-40min. Borde jag hlla mig vaken nn timme till s att oxyn avtar fr att inte sluta andas i smnen?
Hur lnge sitter oxyn effekten i regel i vid nasalt intag runt 40-50mg? (skrev 30-40mg frst, men har inte tit "skalet" p tabletten och ven dr finns vl en del av mnet? utan bara intagit det vita nasalt.)
Hade en 80mg tablett och lite mer n halva r borta s.

Mnga har bde oxy och xan p recept samtidigt. Du behver ej vara orolig p de doserna.
Citera
2020-04-09, 07:54
Medlem
Fourhundredstrokess avatar
Absolut ingen fara med den mngden
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in