2020-04-08, 13:35
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
En man har anmält till polisen att han utsatts för handlingar som är att likställa med våldtäkt. Polisens tekniker var på plats på Värnhemstorget under måndagen för teknisk undersöknin

https://www.sydsvenskan.se/2020-04-0...varnhemstorget

märklig plats att våldta nån kan man tycka? en babbe som gick loss på en annan??
Citera
2020-04-08, 14:00
Medlem
Njae, då offer och förövare inte kände varandra gissar jag att offer är en svenne. Man vill ju inte riskera att få någon klan efter sig liksom.

Men vem vet... Gör man något sådant så offentligt så lär man ju inte vara en person som direkt rationellt tänker igenom konsekvenserna av sina handlingar...
Citera
2020-04-08, 14:06
Medlem
Fourhundredstrokess avatar
Handlingar som kan likställas med våldtäkt... Kan ju va vad som helst beroende på vem som uttrycker sig.
Citera
2020-04-08, 14:08
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fourhundredstrokes
Handlingar som kan likställas med våldtäkt... Kan ju va vad som helst beroende på vem som uttrycker sig.
Han tog honom på kodden?
Citera
2020-04-08, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Han tog honom på kodden?

Haha va fan är det för ett jäkla ord! Som sagt, vi kan bara gissa för det kan betyda vad som helst.
Citera
2020-04-08, 16:07
Medlem
Citat:
Han tog honom på kodden?

Hahaha... den benämningen på det manliga organet har jag nog inte hört sen jag gick på mellanstadiet. Tackar för dagens garv!

För övrigt: Det kan ju handla om något slags förnedring med sexuella inslag, t.ex. att BO mot sin vilja fått något föremål upptryckt i rumpan. Detta med att GM skulle ha varit okänd för BO kanske man inte ska lita på till 100%. Om detta varit någon form av hämnd är det möjligt att BO inte vill/vågar berätta hela sanningen.
Citera
2020-04-08, 17:00
Medlem
ratanax2s avatar
Men herregud, detta är ju självklart Golv Våldtäkt utan rimlig tvivel, det skedde ju i Sverige.
Citera
2020-04-08, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skanskman
Hahaha... den benämningen på det manliga organet har jag nog inte hört sen jag gick på mellanstadiet. Tackar för dagens garv!

För övrigt: Det kan ju handla om något slags förnedring med sexuella inslag, t.ex. att BO mot sin vilja fått något föremål upptryckt i rumpan. Detta med att GM skulle ha varit okänd för BO kanske man inte ska lita på till 100%. Om detta varit någon form av hämnd är det möjligt att BO inte vill/vågar berätta hela sanningen.

Har du inte hört Peter Wahlbecks låt, han som fick bögstryk?
Då han tog någon på kodden😁
Citera
2020-04-08, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Angelofeverything
Har du inte hört Peter Wahlbecks låt, han som fick bögstryk?
Då han tog någon på kodden😁

Jo, det stämmer. Glömde bort den. Men bortsett från Wahlbeck är det nog inte många som använt det ordet sedan 1980-talet.
Citera
2020-04-08, 21:33
Medlem
Turgenjevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fourhundredstrokes
Eh, nej? Det är frågan om handlingar som uppnår rekvisiten för våldtäkt. Det finns liksom krav för att kunna tillämpa en lag eller misstänkas för dito. Fast du kanske helt missat det?
Citera
2020-04-08, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Turgenjev
Eh, nej? Det är frågan om handlingar som uppnår rekvisiten för våldtäkt. Det finns liksom krav för att kunna tillämpa en lag eller misstänkas för dito. Fast du kanske helt missat det?

Du förstod ju inte alls vad jag menade. Jag menade att det inte fanns anledning att spekulera här om vad personen gjort för det kan va så många saker. Jag menade inte direkt att han hade dansat Zumba!
Citera
2020-04-08, 21:57
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Han tog honom på kodden?

Det var 70-talet jag hörde det ordet senaste. . Var vid Värnhem hände detta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in