Citat:
Ursprungligen postat av kasstkniw
Det är långt från bara du som erhåller tillsägelser för tragiska trådstarter. Som jag också skrev till dig i PM i går, du är etablerad på Flashback och bör således veta att man gör en sökning innan man startar en tråd.
Inte för att det är viktigt just nu, men jag sökte inte via "söken" därför att jag var naiv att tro att tjejen var såpass "okänd" att ingen tagit upp detta tidigare. Jag kollade trådarna två månader tillbaka, det var allt.
När det rör en såpass litet omtalad person tycker jag det kan låta gå PLUS att senaste omtalningen var tre månader tillbaka. Men visst, det är upp till dig. reglerna om dubbeltrådar är dock så otroligt mycket stramare i Paparazzi än på alla andra ställen.
Visst är det irriterade med elva Pamela Anderson-trådar på två veckor, men här tycker jag man bör "läsa rummet" lite bättre. OCH vara rättvis med sin makt. Alla måste få samma domslut för samma förseelese. Att det skiftar mellan OLIKA moderatorer kan jag förstå, men inte av samma gubbe inom loppet av en timma.