Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-04-04, 11:11
  #1
Medlem
Jag vet redan att detta är en idiotisk idé. Men jag behöver ta ett lån asap så fort som möjligt.
Har tyvärr varit lite dum och gjort ett misstag.
Namn på företag som har direktutbetalning ganska omgående?
Vissa bolag har jag tagit av sen tidigare.
Någon som känner till Monara?
Och alla som ska va dömande nu på en lördag morgon, undvik snälla!
Citera
2020-04-04, 11:28
  #2
Medlem
tnems avatar
Vilken summa rör det sig om?

Låna av en släkting, även om det är skämmigt.
Men du kanske har en historik av missbruk som gör att det inte är möjligt.
Citera
2020-04-04, 11:30
  #3
Avstängd
KneeTops avatar
Google --> Lån på minuten =
Citera
2020-04-04, 11:42
  #4
Medlem
Hatar att rekommendera snabbkoll till nån men Eveeydayplus är väl en av de minst bråkiga.
Citera
2020-04-04, 11:46
  #5
Medlem
Lite sent denna gång, men en tanke till framtiden. Skaffa en kontokredit istället som du kan använda om det krisar tillfälligt, istället för buffert som du bevisligen inte har någon. Då är räntan 7-8% före ränteavdrag istället för ruskiga summor. Se dock till att de inte har någon årsavgift, Skandiabanken har utan och du betalar bara för den tid och summa du utnyttjar krediten.
Citera
2020-04-04, 12:00
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tnem
Vilken summa rör det sig om?

Låna av en släkting, även om det är skämmigt.
Men du kanske har en historik av missbruk som gör att det inte är möjligt.
Ca 15.000 lite svårt för tillfället. Som sagt mitt fel.

Citat:
Ursprungligen postat av Heppsson
Hatar att rekommendera snabbkoll till nån men Eveeydayplus är väl en av de minst bråkiga.
Hur noggranna är de med kg? Jag har inga anmärkningar, fast arbete, men tagit 3-4 snabb lån de senaste dagarna. Men ser på deras hemsida att de inte har direkt till Swedbank utan bara Nordea. Känner du till fairlo?
Citat:
Ursprungligen postat av LetMomSleep
Lite sent denna gång, men en tanke till framtiden. Skaffa en kontokredit istället som du kan använda om det krisar tillfälligt, istället för buffert som du bevisligen inte har någon. Då är räntan 7-8% före ränteavdrag istället för ruskiga summor. Se dock till att de inte har någon årsavgift, Skandiabanken har utan och du betalar bara för den tid och summa du utnyttjar krediten.
Bra tips.
Ska ta med mig det.
Citera
2020-04-04, 12:51
  #7
Medlem
Zer0Shits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parisian
Ca 15.000 lite svårt för tillfället. Som sagt mitt fel.


Hur noggranna är de med kg? Jag har inga anmärkningar, fast arbete, men tagit 3-4 snabb lån de senaste dagarna. Men ser på deras hemsida att de inte har direkt till Swedbank utan bara Nordea. Känner du till fairlo?

Bra tips.
Ska ta med mig det.
Är du speltorsk?

z
Citera
2020-04-04, 13:04
  #8
Medlem
hurjapaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zer0Shit
Är du speltorsk?

z

Ja det är hen. Och knarkare. Stor risk att skulden har med detta att göra.
Citera
2020-04-04, 13:09
  #9
Medlem
Zer0Shits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hurjapaa
Ja det är hen. Och knarkare. Stor risk att skulden har med detta att göra.
Tragiskt. Hoppas TS någon gång blir kvitt sina problem. Att ta lån efter lån kommer inte lösa något.

z
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback