Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2020-04-04, 12:13
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Tycker att det är både fint och genialt av SVT. De har ett viktigt uppdrag, särskilt i dessa tider, det här visar att de tänkt till. Många äldre är helt isolerade nu, att då få uppleva att någon tittar och talar till en kan göra stor skillnad.

Ta in Ing-Marie Montero och Henrik S Järrel. Plikten kallar!

Glöm inte Pekka!!
Citera
2020-04-04, 12:18
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Glöm inte Pekka!!

Inga bögar på min watch i dessa oroliga tider!
Citera
2020-04-04, 12:40
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Inga bögar på min watch i dessa oroliga tider!

Haha.
Var inte Martin Timell också en "Hallåa" ibland?
Citera
2020-04-04, 12:52
Medlem
Ubbe Cykelkedjas avatar
Intresseklubben antecknar. Ungefär så intressant är det. Som redan nämnts i tråden, så kan de göra vad de vill med sina tilldelade skattepengar, det är redan pengar i sjön.

När jag får se nyheten att SVT och SR ska slaktas vid knäna och halva budgeten ryker, DÅ kommer jag bli intresserad och lycklig. Där borde Sverige göra precis som man gjorde i Danmark.
Citera
2020-04-04, 12:56
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Har dom suttit & fikat i 8 år?
Citera
2020-04-04, 13:06
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Har dom suttit & fikat i 8 år?

Nej, de har jobbat som annat, tex röstcoacher och moderatorer. Men när plikten till Sweden kallar så är det för en hallåa inte mycket att fundera på.
Once a hallåa always a hallåa, det finns i blodet.
Citera
2020-05-13, 13:37
Medlem
Jag märkte precis att hallåorna var tillbaka.
Var tvungen att googla att det verkligen stämde.

Jag tycker faktiskt att det är ganska trevligt att dem är tillbaka.
Citera
2020-05-14, 10:56
Medlem
Uppenbart att det handlar om att visa "Rätt" ansikten i svt. Hallåorna blir ett perfekt skyltfönster för deras "objektivitet"...

Vi kommer se stora kvinnor i tält och de flesta kvinnor kommer bära någon form av slöja, zomalier brytande på svenska, våldtäktsafghaner som pk-tanter kan bli till sig av, eventuellt svenska män är alla gay, svenska kvinnor som tydligt visar att de är feminister alt. gay, Osv, i oändlighet av vänsterbliven politisk korrekthet.

Inte en enda straight man/kvinna med blont hår och blåa ögon.

Min egen spaning och framtidsvision på svt:s hallåor.
Citera
2020-05-14, 15:16
Medlem
Kakan Hermansson, sätter jag min spargris på.

Det kanske rent av är så att detta uppehåll var planerat, och att tanken alltid har varit att återinföra hallåorna när väl befolkningen vant sig vid icke-vita. Hade man gått direkt från svenska hallåor till invandrare så hade folk sagt ifrån. Svt behövde en övergång där man smög in röster med MENA-brytning utan att tittarna kunde se vem som pratade.
Citera
2022-11-19, 02:09
Medlem
hennevilljagknullas avatar
Kollade på mobilen när jag låg vid tv:n.
Så hör jag den där rösten som brukar presentera program, men hon fortsatte prata som vanligt, så jag kollade upp på tv:n.

Satan så snygg.
Alltså, jag är ingen jävla MILF-suktare men kände mig som killen i american pie filmerna som sätter på stifflers morsa.

Alltid tyckt den rösten varit så jävkla härlig och avslappnande, och så får jag veta att hon sr riktigt bra ut också, trots att hon är 50 år gammal och 13 år äldre än mig.
Vill älska med dig ritza papacontinou( eller hur det nu stavas)
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in