Citat:
Ursprungligen postat av
godsvoice
Hej!
Jag upplever att jag är i kontakt med gud. Kontakten jag har är kärleksfull och så. Den säger i stora drag vad som ska hända i mitt liv. Den säger allt möjligt. Upplevde att hela mitt känsloliv förändrades när den kom. Kan vakna i drömmar och ha ont i kroppen. Kan få ont i kroppen i vaket tillstånd också. Då främst i pungkulorna. Men har även fått värme och kyla i hela kroppen. Den har berättat 4 saker för mig som jag inte kunnat veta själv och utger sig oftast för att vara gud. Är diagnosticerad med schizofreni men hur mycket vet egentligen läkarna.
Vad tror ni. Kan det vara så att jag har kontakt med gud?
Kan nog vara tecken på en kommande psykos, ont i ballarna säger du, ja hmm, drar du mycket i veken och släpper ut pung innehållet så kanske gud suckar på sin himmelska tron över din natur, helig och trånande efter änglars kärleksfulla vingslag.
Om du mår bra så är det nog ingen fara, annars kan det vara fara i färde om rösten förändras och du följer den..
schizofreni, är inte att leka med, är nog 5-6 % bland befolkningen som har just de symtomerna eller fått diagnosen.
Försök få in dig själv i en person, bli hel och övervinn.