• 2
  • 3
2020-03-31, 17:45
Medlem
Gontars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HataModeraterna
tack det lätta min ångest lite. men nöjer mig inte med att tillhöra den 1% rikaste utan måste vara den 1% rikaste i Sverige vilket jag inte är! Vill kunna åka Ferrari och köra lyx båt. BLIR TOKIG
Hade en polare som tänkte så. Han drev upp ett företag, blev mångmiljonär men såg aldrig lika glad ut som han gjorde innan. Verkade mest uttråkad och rastlös. Köpte massa prylar och skaffade dyra hobbies som han snabbt tröttnade på.
Kom ihåg: Pengar är tid, och behöver du inte jobba kan du GÖRA roliga saker som inte nödvändigtvis kostar mycket.
Men Ferrarin och båten kommer inte att göra dig lyckligare. Har själv testat....
Citera
2020-03-31, 17:54
Medlem
svartnatt666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HataModeraterna
stor hus med pool. ferrari. stor motorbåt. resa några gånger per år. kunna ta längre semster. bland annat
Haha as skönt med lite ärlighet. Har gett upp allt sånt för väldigt länge sen. Idag satt jag och tänkte. Har ingenting. Jag tror jag hänger mig ur livet. Tänkte skriva nått fint avslut på facebook. Inte saker. Men människor. Alltså. Det existerar ingen kärlek. Bara ont. Precis ensam. Kommer aldrig ur det. Skiter i någon ferrari eller semester eller pool.

Tittar. På andra. Jag är ledsen. Men knappast pga prylar. Tänkte stänga ner internet nu. Försätta mig i trans. Ingen vill ha med mig att göra ändå. Men det här kom upp. Svarar på det sen försätter i trans. Skit samma.

Du stressar över något som är helt i onödan. Men jag vet inte. Hoppas du får allt det där. I dont care. Själv vill jag ha ett pokemonkort. Bara. Eller ok. Vill ha hela setet. Alla kort. Mm precis. Det kan man ju påverka. Så kör på det.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in