• 1
  • 2
2020-03-30, 23:18
Medlem
Skidlifts avatar
När jag var ung skrev jag mycket med en ung dam på messenger dagligen. Trodde att hon uppskattade det då hon alltid svarade med glada smiles osv. Men sen en gång när jag var på besök hos denna dam så chattade hon med andra och trotts att hon knappt brydde sig om vad de skrev så svarade hon med glada smiles. Sen dess har jag aldrig riktigt litat på vad damer egentligen vill och tycker i chatt format.
Citera
2020-03-30, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skidlift
När jag var ung skrev jag mycket med en ung dam på messenger dagligen. Trodde att hon uppskattade det då hon alltid svarade med glada smiles osv. Men sen en gång när jag var på besök hos denna dam så chattade hon med andra och trotts att hon knappt brydde sig om vad de skrev så svarade hon med glada smiles. Sen dess har jag aldrig riktigt litat på vad damer egentligen vill och tycker i chatt format.
Det är ett misstag du bara gör en gång!
Citera
2020-03-30, 23:29
Medlem
Varje gång tror man att man kan inte blir mer kär, och varje gång blir man det endå...

Gråt, prat med folk, blir glad igen och nästa tjej är redan där...
Citera
2020-03-31, 14:28
Medlem
svartnatt666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bellsiii
Onödigt att deppa över en sådan nolla. Tänk att du förtjänar bättre! Vem fan vill ha ett förhållande med en lösaktig hora liksom. Gå vidare och hitta någon söt och lojal tjej.
Det där hjälper inte ett skit. Precis som. Om jag smutskastar dig då. Då släpper det som gör ont. Yeah right.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in