2020-03-30, 03:31
Medlem
ChiCoLas avatar
På det igen efter ca 3 månader utan E.
Jag kommer skriva det här med klockslag, tyvärr startade jag inte att skriva i rätt tid, så jag sitter här med ett underbart flow i kroppen och vill dela med mig. Senaste gången var innan jul och jag var inte på ett bra ställe rent mentalt, det resulterade i att jag slängde i mig alldeles för mkt. Jag är för klok för att göra ett sånt misstag men jag tror jag ville se vad som händer. Det resulterade i en oerhörd sömnlöshet i flera veckor och högpuls och rädsla som biverkningar. Därför har jag varit mycket sparsam med min blue punisher idag.

Jag ber om ursäkt om min tripprapport inte lever upp till den standarden vissa har. Jag älskar själv att läsa både bra och mindre bra erfarenheter.

22:30

Jag krossar en halv halva, dricker med ett glas vatten och sätter mig och spelar nintendo wii. Vet att effekten kan ta lång tid så jag bestämmer mig för att verkligen inte sätta i mig mer på en timme. Tycker ändå inte att det ger någon som helst effekt så jag sätter på musik i hörlurar. Försöker med både lite EDM och lite ska. Efter ett tag börjar jag känna mig lite mer uppåt, så det ger något. Surfar runt på allt möjligt men tycker det är ganska långtråkigt.

01:00

Tar den andra 1/4-delen och går runt här hemma och pysslar lite. Är verkligen sugen på att känna pirret i benen som alltid kommer på mig precis innan det kickar. Känner lite när jag sitter ner men inte alls som förr. Är alldeles för ärrad av den dåliga upplevelsen i julas att jag vägrar sätta i mig mer förrän någon effekt. Nu tar musiken äntligen lite, och jag känner för att skriva till en gammal bekant som jag precis vart i kontakt med att jag hoppas livet löser sig och att jag uppskattar vår vänskap. Han vet om att jag poppat så han säger till mig att han uppskattar att jag skrev och önskar mig en härlig kväll. Nu känner jag att det börjar ta ordentligt på det där alldeles underbara sättet.

01:30

Har en alldeles underbar tripp. Har varit utomlands och sitter och kollar på bilder och vänner där. Har varit lite nere sen jag kom hem och tänkte egentligen att jag skulle spara den här till något annat tillfälle men får hålla mig någon månad. Har den äckliga smaken i munnen från när salivet är slut. Har också den "blurriga" blicken jag alltid får, och det "svider" bakom ögonen. Men allt är positivt och jag känner mig så krämig. Är ledig i en vecka till så jag behöver inte oroa mig om sömnen.

03:30

Vill ut och gå. Vet att det inte är så smart att gå ut och gå mitt i natten, så jag stannar hemma. Vill dricka men har en polare som pissade på sig efter en natt på E. Hade inte varit toppen. Sitter och lyssnar musik. Ska duscha och lägga mig snart. Vill aldrig avsluta den här kvällen.

Jag vet att den här är ganska tråkigt tripprapport, inget sex ingen fest och inte roliga historier. Men det var min kväll och jag unnar alla en sån här härlig känsla.
Var rädda om en vänner.

03:36

Förresten. Har en så jävla handsvett. Minns inte om jag fått det förr. Förut har jag alltid varit på konsert eller festival.

04.10

Jag måste säga att jag blivit lite besviken. Det var ett väldigt kort och intensivt rus. Nu känner jag mig lite snopen när jag tänkte ha en helnatt och se solen gå upp. Ska ta sista och sen får jag se om det bara blir en pyspunka eller om jag får en till peak
Senast redigerad av ChiCoLa 2020-03-30 kl. 04:09.
Citera
2020-04-01, 12:27
Medlem
Hur mår du nu? Var det värt det?`

Har själv testat mdma flera gånger. Har gjort det en gång själv och då ångrade jag mig när AT kom och önskade att jag inte hade gjort det.

Men... men.. man lever bara en gång och känslan mdma får en att känna kan man inte uppleva naturligt.

Tips: Skaffa 5-Htp, L-Tryptofan och L-theanine. Kosttilskott som kommer hjälpa dig på banan igen.
Senast redigerad av bruno360 2020-04-01 kl. 12:40.
Citera
2020-04-02, 14:40
Medlem
ChiCoLas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bruno360
Hur mår du nu? Var det värt det?`

Har själv testat mdma flera gånger. Har gjort det en gång själv och då ångrade jag mig när AT kom och önskade att jag inte hade gjort det.

Men... men.. man lever bara en gång och känslan mdma får en att känna kan man inte uppleva naturligt.

Tips: Skaffa 5-Htp, L-Tryptofan och L-theanine. Kosttilskott som kommer hjälpa dig på banan igen.

Absolut värt det. Sover ju aldrig när jag tagit mdma, så det är ju det sämsta. AT'n var inte så hemsk den här gången. Men klart allt blir ju lite ruckat någon dag efteråt. De kosttillskotten, vad är det ? På vilket sätt hjälper det ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in