2020-04-09, 19:22
Medlem
Jag tror stenhårt Medhane ligger lågt då han vet mer än vi andra på denna tråd.

Har fått kontakt med en källa som säger sig veta vad medhane teclai pysslar med och ni ska bara veta vad som påstås.
Citera
2020-04-10, 05:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MmmmHane
Jag tror stenhårt Medhane ligger lågt då han vet mer än vi andra på denna tråd.

Har fått kontakt med en källa som säger sig veta vad medhane teclai pysslar med och ni ska bara veta vad som påstås.

HELT jävla seriöst vad är detta för smutskastnings tråd.
Kan någon av er förklara vad fan ni sysslar med och varför?
Citera
2020-04-10, 11:41
Medlem
jackdaniels1098s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skiter-it
HELT jävla seriöst vad är detta för smutskastnings tråd.
Kan någon av er förklara vad fan ni sysslar med och varför?

För dig som inte ser det själv så verkar dom syssla med att hänga ut kriminella lowlifes som förstör tillvaron för vanligt folk. Det är en konsekvens man får vara beredd på om man väljer att stå på fel sida lagen. Om kriminella inte respekterar lag och rätt så respekterar vanliga människor inte deras integritet. Så enkelt är det. Man smutskastar smuts.
Citera
2020-04-11, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jackdaniels1098
För dig som inte ser det själv så verkar dom syssla med att hänga ut kriminella lowlifes som förstör tillvaron för vanligt folk. Det är en konsekvens man får vara beredd på om man väljer att stå på fel sida lagen. Om kriminella inte respekterar lag och rätt så respekterar vanliga människor inte deras integritet. Så enkelt är det. Man smutskastar smuts.

Jo.så kan det ju va smuts smutskastar smuts.
Jag tänkte inte så långt.
Citera
2020-04-20, 21:38
Medlem
Nån som vet hur det går? Är R ute och härjar igen?
Citera
2020-04-23, 21:16
Medlem
Jag tycker ni som ödslar tid på att gissa runt om vem som har med vad och göra borde ta er en rejäl sängfösare!
Att Medhani Teclai har haft kontakt med tjejen som nämns i tråden finns såväl textat men även filmat. Tänker inte dra spekulationer till uthängning men kan bara meddela om att information finnas att hämta för intresserade individer.
Han har ett tungt missbruk och lider av alkoholdemens, så hans pirat historierer kan han dra för rödluvan, inte fan kan ha. föra en normal konversation när han konfronteras? Istället ska han leka teater och stamma fram ord efter ord. Usch.
Citera
2020-04-24, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oneofone
Jag tycker ni som ödslar tid på att gissa runt om vem som har med vad och göra borde ta er en rejäl sängfösare!
Att Medhani Teclai har haft kontakt med tjejen som nämns i tråden finns såväl textat men även filmat. Tänker inte dra spekulationer till uthängning men kan bara meddela om att information finnas att hämta för intresserade individer.
Han har ett tungt missbruk och lider av alkoholdemens, så hans pirat historierer kan han dra för rödluvan, inte fan kan ha. föra en normal konversation när han konfronteras? Istället ska han leka teater och stamma fram ord efter ord. Usch.

SNÄLLA SNÄLLA DU
VÄNLIGEN SKICKA DEN VIDEON TILL MIG.
Det är REN OCH SKÄR FUCKING LÖGN.
Inte nog med det, vad har det ens med saken att göra ifall hon setts med någon eller inte.
Skicka PM till mig, det är fullkomligt sinnessjukt orelevant igentligen.
Men den videon må visa honom med en tjej men att det är samma som det skrivs om är OMÖJLIGT då personen ifråga inte varit i Västerås eller Ens i närheten sedan 12 mars.
Citera
2020-04-25, 01:04
Medlem
Misstänkte nästan att det skulle bli rätt tyst i tråden, för det finns nämligen inget video klipp.
Pinsam.
Citera
2020-04-26, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skiter-it
Misstänkte nästan att det skulle bli rätt tyst i tråden, för det finns nämligen inget video klipp.
Pinsam.

Testa skicka privat medelande till honom.
Citera
2020-04-26, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sengangare98
Testa skicka privat medelande till honom.

Har för få poster tyvärr så får ta det när det går att skicka Pm.
Det gör ingen skillnad i sak frågan direkt för det finns inget förutom skit snack
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in