Citat:
Ursprungligen postat av
totalattack
Jag bryr mig inte ett skvatt om mäns medicinska överrepresentation i Covid. Jag har aldrig diskuterat den. Jag diskuterar det faktum som många sedan länge insett, att multikulti och feminism trasat sönder Sverige och vår ekonomi och gjort det möjligt att vi har så otroligt dåliga förutsättningar att möta en kris likt Covid.
Jag tillhör ingen j-a rörelse, och du bör skärpa till tonen.
My bad, det var detta inlägg jag egentligen avsåg att citera:
Citat:
Ursprungligen postat av
totalattack
Håll nu käften och sitt ner på din fitta, hjärtat. Lugna ner dig lite i östrogenpsykosen. Sverige hade mått så bra idag, i Corona-krisen, om kvinnan aldrig fått sätta sin fot i det offentliga rummet med sin känsloaktivism. Det är ert fel att Sverige faller sönder. Fatta att vi går in i en global ekonomisk depression och Sverige är beväpnade med några hundra tusen analfabetiska kvinnohatande flyktingar och genuspsykotism.
Här citerade du någon som kritiserade idén att överrepresentationen beror på könsdiskriminering. Menar du att du aldrig diskuterat den?
Ursäkta felciteringen, igen. Tonen min ser jag inget fel med.
Gällande huruvida du tillhör en rörelse så syftar jag på motstånd mot katastrofal invandring och genuspsykos. Det kan väl kallas en rörelse?