2020-03-28, 10:41
Medlem
Hur ofta eller när tvättar du händerna?

Jag tvättar händerna ganska många gånger om dagen, ännu mer den sista tiden p.g.a. coronaviruset.
Jag kanske överdriver, men för mig räcker det med att jag tar i ett handtag som andra personer tar i varje dag eller om jag lånar nåns tändare t.ex för att jag ska tvätta händerna.

Jag är på behandlingshem för tillfället och jag vet att det finns ett par stycken här som inte tvättar händerna efter toabesök och det är därför jag tvättar händerna efter att jag har tagit i saker som jag vet att dom har petat på. Öppnar även toadörren med papper när jag är klar för att undvika deras bakterier.

Överdrivet?
Citera
2020-03-28, 11:05
Medlem
Om man bortser från de gångerna som man t.ex lagat mat och kladdat ner sig så tvättar jag väl händerna varannan eller var tredje dag.

Jag använder min telefon för mycket för att jag ska kunna hålla händerna rena, skulle jag tvätta dem jämt måste jag tvätta av telefonen lika ofta.
Citera
2020-03-28, 11:43
Medlem
Intelligentdesigns avatar
Är du på ett behandlingshem så tycker jag inte att det du gör är överdrivet alls.
Citera
2020-03-28, 13:04
Medlem
Endast när jag har fått bajs på fingrarna efter toabesök!
Citera
2020-03-28, 13:13
Medlem
Cannibalizations avatar
Ett antal gånger om dagen. Hur ofta beror på vad jag gör.
Citera
2020-04-12, 17:15
Medlem
IbizaPizzas avatar
Cirka 15-25 gånger dagligen. Blir mycket handtvättande efter att ha vistats i offentliga miljöer. Varje gång jag tagit i något när jag varit och tränat, när jag tagit i dörrhandtag, när jag tagit i en varukorg eller knappat in min kod i kassan på en affär etc. Toalettbesök och efter man diskat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in