Jag såg också filmen och håller med, det var inga reflektioner. En uppeldad bil brukar inte vara så blank i lacken heller...
Därmed inte helt säkert att det var kulhål, eller att de har något med saken att göra. Men det är väl inte orimligt att mannen skjutit sina barn och/eller sig själv. Och kulor eller fragment kan studsa omkring på konstiga sätt.
Så länge inte POLISEN går ut med att det skjutits på platsen så tror jag vad mina ögon säger mig och ni andra tror vad ni tycker er se i bilden.........................................
Ni som säger kulhål höger å vänster har en väldigt härlig fantasi. Man ser ju att det är en "reflektion" av en brandbil?
Det brinner inte ens i bilen längre, och alla prickar har samma röda färg = bakhjus/positionsljus.
Det finns redan i tråden. Det finns reg.nr på bilen, vilken sorts bil det var, vad det är för färg, namn på ägaren and.... u name it. Allt finns redan.
Senast redigerad av Hummm.. 2020-03-27 kl. 20:59.
Dalarö? Bjärred? Möklinta?
Svenskar allihopa. Snacka om att se spöken överallt.
Men men, det är väl Flashback i ett nötskal...
Oj då.. Men om du ser spöken överallt så ska du kanske lämna flashback? Eller är detta din alldeles egna tråd?
Ingen har bett dig kommentera om du blir arg. Bit ihop eller titta på tv istället.