Citat:
Ursprungligen postat av
Furienna
Hur vet du ens att just han har smittat dig?
Han är störd och elak. Eftersom jag bandat honom under pågående utbrott när jag skrikit åt honom att ge fan i mina knivar (han har två tre gånger innan under gräl försökt ta kniv) mottar knytnävsslag och annat emot mig + slår in min dörr när jag hoppar undan, är han väl särskilt intresserad av att skada mig. Jag ger mig aldrig. Problemet var att jag tyckte om honom en gång i tiden trots att man insåg att han är väldigt sjuk efter några veckor. Jag såg mer till min egen ilska än allt han faktiskt gjorde eftersom han klarade av att hålla samman sig ju mindre han konfronterades. Han spelar mjuk och vänlig men ja, vi människor ser väl vad vi vill se. De som framställer dem själva som sårbara, är man väl mer överseende med hela tiden.
När jag såg symptomen sist vi sågs reagerade jag när han skulle sticka hem. Och ja jag misstänkte då att det verkligen kunde vara coronan. Han hävdar att ja tvingat honom att komma när jag bjöd hem honom men vi hade träffats innan utan att han nämnt att han var sjuk under den tiden och då var han otroligt kärleksfull och sedan iskall efter att ha kommit hit, hånglat och hostat omkring överallt innan han stack. Om jag "tvingat" honom hem till mig "tvingade" jag honom knappast att röra sig omkring obehindrat sjuk utan att bry sig eller åka kollektivtrafik och gå och arbeta. Vilket är ett ironiskt påhopp eftersom när jag frågar honom varför han utnyttjat mig för sex är han jämt hånfull och säger "Har jag våldtagit dig eller?" Jag har aldrig kidnappat honom hem till mig heller och absolut inte förmått honom att under falsk flagg av seriositet inleda relation med mig. Jag hade andra val än honom faktiskt. Det har jag också på bsnd, att han skrattandes hävdar att alla vill ha honom men ingen vill ha mig eller skulle stå ut med mig en dag. Nåväl. Män som försöker dra kniv under gräl med tjejer, är knappast dem som är mest eftertraktade.
Han påstod att hostan var för att han inte druckit tillräckligt när han arbetade. Sedan efter att jag blivit sjuk, ringde en upp mig och när jag berättade frågade personen om han arbetade på ett lager. Saken är att han har vänner som arbetar där och vilket lager han sedan hyrts ut till vet jag inte. Det var människor som arbetat på lagret personen frågade om, som tydligen är två av stadens konstaterade fall. Om de arbetat efter att ha kommit hem sjuka, vet jag iofs inte eftersom de enda uppgifter jag har är att det är lagerarbetare som är sjuka i covid-19 här. Killen, jag träffade arbetar på lager och även hans vänner. Det är väl förövrigt nu dag efter dag enbart samhällssmittade som dyker upp i länet. Om det är just till staden vet jag ju inte men ytterligare en slump att mitt insjuknande sammanfaller med de samhällssmittade? Vet inte ens med säkerhet vad jag har här. Jag stannar bara hemma ifall att för att inte riskera att smitta andra. Killen är inte en bra människa. Vi har haft det stormigt och jag var syndabock hela tiden eftersom jag vet och tar ansvar för mina fel. Det gör jag inte längre. Jag må vara temperamentsfull, det är jag. Men han är hänsynslös.
Så ja, om jag är sjuk (i covid-19) gjorde han det med flit. För han gav mig det han hade.