2020-04-11, 07:06
Medlem
Råkade se en presskonferens där hon var med, verkade inte så mediatränad men så otroligt vacker jämfört med övriga deltagare. Hon hade även en blus som blev nästan see-through i ljuset för TV. Fick tag en paus från hemmakontoret och googla lite men hittade inga mer bra bilder på henne
Citera
2020-04-13, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bensprattel
Tittar på dagens presskonferens, där bland annat Taha pratar. Jag tycker inte att hon är en god talare och hon kunde inte heller svara tydligt på den journalistfråga hon fick.
Tycker tvärtom att hon svarar med all kunskap hon har i dagsläget. Vissa frågor vill alla få svar på, men svar finns än inte riktigt.
Har man förmåga att lyssna så får man dagens status.
Citera
2020-04-13, 18:18
Bannlyst
Nej, hon var inget att hänga i granen rent utseendemässigt, värsta boxarnäsan. Säkert inkvoterad, som på alla andra myndigheter.
Citera
2020-04-13, 19:35
Medlem
AstridErikssons avatar
Ni har ju riktigt udda smak om ni tycker hon är vacker. Jag tror aldrig jag har sett en kvinna vara så lik en ödla så som Taha är.

Snygg?
Citera
2020-04-13, 23:52
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av y-fronten
Nej, hon var inget att hänga i granen rent utseendemässigt, värsta boxarnäsan. Säkert inkvoterad, som på alla andra myndigheter.

Eftersom man i decennier kvoterat kvinnor och invandrare med bristande kompetens på alla möjliga ställen i samhället så är det ett rimlig antagande att göra att även denne är kvoterad. Med alla hennes meriterkan det vara samma sak, kvoterad till utbildningar och pga rasism godkänd överallt. Det trista är ju att kompetenta kvinnor och invandrare alltid kommer läggas i kvoteringsfacket.

Citat:
Ursprungligen postat av AstridEriksson
Ni har ju riktigt udda smak om ni tycker hon är vacker. Jag tror aldrig jag har sett en kvinna vara så lik en ödla så som Taha är.

Snygg?

Ridbyxelår är inget jag gillar riktigt.
Citera
2020-04-14, 11:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AstridEriksson

Snygg?

Hon ser för jävlig ut, folk här måste vara svältfödda. Hon är ingen vidare talare heller tyvärr.
Citera
2020-04-14, 12:20
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av NowIFeelYa
Jag googlade(stalkade?) henne efter att ha crushat hårt efter första presskonferensen hon gjorde. Då hittade jag en koppling till Peter Alexandersson som hon troligen varit gift med. Suttit som suppleant i hans bolag.
https://www.hitta.se/s%C3%B6k?vad=ta...rson+stockholm

Peter Alexandersson är känd under artistnamnet Kaah vars kändaste låt är Dom tittar när jag dansar.
https://youtu.be/hF9aYGxK--k

Aha, hon är Kaah's ex? Spännande!

Håller med flera här om att hon är stilig och verkar intelligent och ambitiös.
Citera
2020-04-16, 14:13
Medlem
mr.demons avatar
Vart är hon? Hon är ju aldrig med på TV längre. Har hon fått sparken eller?
Citera
2020-04-21, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bdonk
Mycket vacker kvinna och det märks att hon bott i Sverige större delen av sitt liv. Hon pratar perfekt svenska utan brytning. Hon är trevlig att vila ögonen på när hon framträder i TV.

Då borde kanske lyssna i stället för att titta på henne.
Citera
2020-04-21, 14:14
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Vart är hon? Hon är ju aldrig med på TV längre. Har hon fått sparken eller?
Du kan andas ut. Idag är Taha tillbaka och glänser på presskonfen igen.
Citera
2020-04-21, 14:35
Medlem
Bdonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bahusia55
Då borde kanske lyssna i stället för att titta på henne.
Jag lyssnar absolut på henne. Dock tycker jag att hon är en dålig talare och på det sättet att när hon pratar så låter det som hon mycket läser upp från ett manus och inte pratar lätt och ledigt. Henne språk låter alltför byråkratiskt och hon skulle nå fram mycket bättre om hon pratade mer enkelt. Hennes utseende går genom rutan men hennes budskap går väldigt dåligt fram genom rutan.
Citera
2020-04-21, 19:13
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Du kan andas ut. Idag är Taha tillbaka och glänser på presskonfen igen.

Japp. Jag såg det när jag kom hem efter träningen.

Citat:
Ursprungligen postat av Bdonk
Jag lyssnar absolut på henne. Dock tycker jag att hon är en dålig talare och på det sättet att när hon pratar så låter det som hon mycket läser upp från ett manus och inte pratar lätt och ledigt. Henne språk låter alltför byråkratiskt och hon skulle nå fram mycket bättre om hon pratade mer enkelt. Hennes utseende går genom rutan men hennes budskap går väldigt dåligt fram genom rutan.

Men hon är väl ingen politiker? Varen hon eller Anders inte fått så mycket media träning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in