2020-03-21, 17:27
Medlem
Il.Malizias avatar
Något jag gärna hade gjort i dessa isolerade Coronatider är att fly verkligheten och se både The Hobbit-trilogin och Sagan om Ringen-trilogin i deras Extended Edition-versioner.
Jag har LOTR-trilogin på DVD men ingen spelare och inte alls The Hobbit.

Så frågan är; var kan man hitta en laglig stream/hyra dessa online?

De vanliga versionerna finns lite överallt, men just Extended Edition verkar svårfunna. Någon som vet?
Citera
2020-03-21, 17:29
Medlem
Detta har jag också frågat mig. Försökte för några månader sedan, men hittade enbart en suspekt site i EU som inte fungerade, och hade oortodoxa betalningsmetoder.
Följer detta.
Citera
2020-03-21, 17:35
Medlem
kinky_Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Il.Malizia
Något jag gärna hade gjort i dessa isolerade Coronatider är att fly verkligheten och se både The Hobbit-trilogin och Sagan om Ringen-trilogin i deras Extended Edition-versioner.

De vanliga versionerna finns lite överallt, men just Extended Edition verkar svårfunna. Någon som vet?
Du kan faktiskt skippa The Hobbit. Det funkar inte att sträcka ute en bok som är mycket tunnare än någons del av sagan om ringen till 3 långfilmer. De borde gjort en film med mindre cgi.
Extended tillför inte så mycket.
Du kan se filmen på t.ex. CMore, viaplay, playpilot
Senast redigerad av kinky_M 2020-03-21 kl. 17:39.
Citera
2020-03-21, 17:36
Medlem
Cokeers avatar
Måste du få tag på det lagligt?
Citera
2020-03-21, 17:36
Medlem
Il.Malizias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kinky_M
Du kan faktiskt skippa The Hobbit. Det funkar inte att sträcka ute en bok som är mycket tunnare än någons del av sagan om ringen till 3 långfilmer. De borde gjort en film med mindre cgi.
Extended tillför inte så mycket.
Jo jag vet, jag har sett originalet.
Men nu vill jag ändå se de båda efter varandra.

Hittade detta när jag sökte runt; någon som har klippt ihop filmerna och tagit bort onödigt trams. Är ju ett alternativ.
https://tolkieneditor.wordpress.com/
Citera
2020-03-21, 19:02
Medlem
FromAnotherPlaces avatar
0.02.

Film: allmänt ----> Streamingtjänster och mediaföretag

/Mod.
Citera
2020-03-21, 19:19
Medlem
Tvonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Il.Malizia

The Lord of the rings extended bundel alla tre filmerna finns för 199 sek på Itunes samma för Hobbit 249 sek.
Citera
2020-03-21, 21:56
Medlem
Il.Malizias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tvond
The Lord of the rings extended bundel alla tre filmerna finns för 199 sek på Itunes samma för Hobbit 249 sek.
Tackar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in