Citat:
Ursprungligen postat av
kulturstrateg
Ungefär en tredjedel av mina kommentarer blir borttagna. Det verkar inte vara slumpmässigt för det är antingen långa kommentarer med kontroversiella sanningar eller kommentarer där jag använder fula ord som blir borttagna inom 10 sekunder(precis som för dig spelar det inte nån roll om jag skriver den på andra kanaler, den försvinner lika fort ändå). Försökte posta en lång kommentar om homosexualitet nyligen som blev borttagen gång på gång, försökte skriva om den, censurera ord mm men den försvann inom sekunder varje gång ändå. Har retat upp en del hbtq-folk genom att skriva sanningen om homosexualitet(att det egentligen är transsexualitet) och tror jag blivit skugg-bannad hårdare pga det.
Jag kan se varför i så fall dina blir borttagna, även om jag är för yttrandefrihet (Google som äger YT är ju inte för det), däremot det du beskriver händer mig också och jag har varken skrivit fula ord eller "kontroversiella sanningar".
Citat:
Nu senast upptäckte jag att en kommentar jag skrev nyligen bara är synlig för mig. När jag loggar ur kontot och försöker hitta kommentaren finns den inte, men den finns när jag loggar in.
Det där stämmer också in på mitt problem, antingen sker det eller så blir kommentaren borttagen efter några sekunder.
Citat:
De verkar också tagit bort funktionen att tumma upp mina kommentarer, eller iaf begränsa antalet tummar upp till 2 eller 3. Fick flera notifikationer om att folk tummat upp en kommentar jag skrev, sen när jag kollade var det fortfarande bara 2 tummar upp varav en var min egen(dessutom ett svar på en kommentar som hade flera tusen likes så orimligt att min bara skulle få 1 like och att samma gilla-notifikation dubbelskickats). Har även tummat upp mina egna kommentarer, för att sedan upptäcka att tummen upp är blå men det står fortfarande på 0 likes.
Jag har inga problem med att varken tumma upp kommentarer eller att få tummar upp på mina egna.
Annars så låter det där mer som en tillfällig bugg, eller händer det hela tiden? Oavsett om du är på datorn eller mobilen?