2023-11-13, 02:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Nu har han ballat ur totalt. Diskuterar feminism och graviditeter bla bla

Anjo svarar på om vem som skall betala restaurangnotan - kolla nedan. Tacka fan för att Lisen vill att Anjo skall betala för hon har ju bara skulder och inga inkomster

Det är många feminister som ser på de exakt som Lisen och därför kan jag inte ta feminism på allvar 😂
Jag har sett hela videon nu och jsc är mållös.
Fy fan, rent ut sagt vilket narcissistsvin Pontus är.

Han kränker och förminskar Lisen och kvinnor gång på gång.
Han höjer rösten och blir aggressiv och nästintill kräver att Lisen ska hålla med.
Man får reda på otroligt mycket om snål-Pontus och jag undrar om Lisen ångrar sitt liv med honom.

Vid deras första dejt, ber Pontus Lisen att tanka upp hans bil. Lisen visste inte hur man gör, hon hade inget körkort, då går Pontus loss och snackar manligt och kvinnligt, varför ska mannen göra det?
Eh, saken Lisen ville få fram, var vad samtalet började med, om vem som ska betala notan vid en dejt...vilket Lisen ansåg att den som bjuder ut på dejt, betalar, inga konstigheter..

Pontus är obehaglig.
Det är flera utbrott som visar på hur osäker och butthurt Anjo är, ständigt återkommande till hur orättvist samhället ser på manligt och kvinnligt, drar upp studier som slagit fast att kvinnor gör mer i hemmet, sk gratisarbete/hushållssysslor, HUR VET DOM DET?! Har dom frågat mig?! Gar dom frågat Radk, som är hemma och sköter städ, tvätt, disk, barn?
Det roliga är ju att det Rask påstår sig sköta har motbevisats gång på gång på gång.

Anjo som hänvisar till amerikastudier och förslag till riksdagen- som om det är antaget och beslutat?!🤯🤡

Snacket om farsdsg och presenter, förväntningar och besvikelser...Anjo är en hycklare och mansgris.
Patetisk och snål.

#freelisen
Citera
2023-11-13, 05:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Anjo försöker vara aktuell men han gör bort sig gång på gång.

Det är tragikomiskt.

Någonting som jag hajjade till över, från Lisens insta/vloggande, är att både hon och Pontus har steriliserat sig efter senaste barnet... hade väl räckt med att en av dom gjort det undrade någon, varpå Lisen inte ville gå in mer på det, utan sa att det var bästa lösningen för dom som par...

Gav upphov till konstiga tankar...

Tack för det, inga fler mini-Anjos i samhället. Sen kan man ju tycka att Lisen är värd att få barn med den nya sen när det blir aktuellt
Citera
2023-11-13, 08:14
Avslutad
För att tycka att Tik Tok är skit och i princip borde förbjudas så är Anjo ofta inne. Sett honom på lives mitt i natten hur många gånger som helst. Men det är klart han är väl lika gammal som Chrippa och får göra vad han vill. Ungarna tar Lisen hand om, som resten av hemmet typ städ tvätt och mat. Anjo är en mycket viktig MAN och måste tillåtas ha sin tid för sin karriär
Citera
2023-11-13, 08:26
Avslutad
Citat:
För att tycka att Tik Tok är skit och i princip borde förbjudas så är Anjo ofta inne. Sett honom på lives mitt i natten hur många gånger som helst. Men det är klart han är väl lika gammal som Chrippa och får göra vad han vill. Ungarna tar Lisen hand om, som resten av hemmet typ städ tvätt och mat. Anjo är en mycket viktig MAN och måste tillåtas ha sin tid för sin karriär
Japp, en riktig V.I.P
Han står för sitt ord och är oerhört insatt i samällets dolda fällor, är så pass förutseende att han har lärt sig att reda sig själv.
Han äter sin egen mat, lagad av sig själv, medan Lisen får ordna med utfodring av sig och barnen.
Att visa sin fru uppskattning är onödigt, då blir hon bortskämd och förväntar sig mer och mer, vilket är ett slöseri med resurser. Vem vill se sånt på sociala medier? Well, var det inte Anjo som överraskade Lisen med en "lyxsvit"? Gjorde ett helt avsnitt om det och basunerade ut hur han skämde bort sin fru? Vill minnas att måltiderna intogs på hotellet pga det ingick i priset.. inget extravagant..
Citera
2023-11-14, 09:58
Avslutad
Anjo går igång på Bumbi igen. Vad är det med honom när det gäller henne? Det finns ju massor med tiggare på tt som är som hon och till och med värre. Det han gör nu ger ju bara Bumbi fler tittare och givers. Han är så djävla two faced
Citera
2023-11-14, 11:19
Avslutad
Citat:
Anjo går igång på Bumbi igen. Vad är det med honom när det gäller henne? Det finns ju massor med tiggare på tt som är som hon och till och med värre. Det han gör nu ger ju bara Bumbi fler tittare och givers. Han är så djävla two faced
Jag tror han gärna skulle "träffa" henne, utan kamera, så att säga...det är rätt mycket av hans vakna tid som går åt till att tänka på och titta på en människa som inte mår bra, endast för att håna och trakassera henne, jag tror han är k*t på Bumbi
Citera
2023-11-14, 12:01
Avslutad
Citat:
Jag tror han gärna skulle "träffa" henne, utan kamera, så att säga...det är rätt mycket av hans vakna tid som går åt till att tänka på och titta på en människa som inte mår bra, endast för att håna och trakassera henne, jag tror han är k*t på Bumbi

Du sa ordet jag tänkte på
Citera
2023-11-14, 12:09
Avslutad
Citat:
Du sa ordet jag tänkte på
Det är den rimligaste förklaringen.. varför annars denna hangup? Sökande efter henne på toktic mm
Det vore snarare mer intressant om Anjo lyfte sina branchkollegors ekonomiska bekymer och nonchalans för deras egna familjs välmående?! Eller?
Citera
2023-11-14, 12:58
Avslutad
Citat:
Det är den rimligaste förklaringen.. varför annars denna hangup? Sökande efter henne på toktic mm
Det vore snarare mer intressant om Anjo lyfte sina branchkollegors ekonomiska bekymer och nonchalans för deras egna familjs välmående?! Eller?

Jag funderade på det där. Anjo är ju så djävla mycket för dokumentärer om psykisk ohälsa, varför inte ta upp medberoende? Första gästen borde då bli Lisen och sen som nr 2 Rask
Citera
2023-11-14, 13:06
Avslutad
Citat:
Jag funderade på det där. Anjo är ju så djävla mycket för dokumentärer om psykisk ohälsa, varför inte ta upp medberoende? Första gästen borde då bli Lisen och sen som nr 2 Rask
Borde absolut lyfta det, men det går inte, eftersom han sänker sig själv och sin objektivitet och breda kunskap om just psykisk ohälsa och medberoendes fasor.
Citera
2023-11-14, 13:16
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Tack för det, inga fler mini-Anjos i samhället. Sen kan man ju tycka att Lisen är värd att få barn med den nya sen när det blir aktuellt
Hon är kvinna så hon kan med hjälp få fler barn. Det är bara tuberna man stänger på kvinnor - äggstockar och livmoder finns kvar. Ibland går tuberna att öppna upp, annars kan de få barn med assisterad befruktning. Så vill hon så kan hon.
Citera
2023-11-14, 13:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Hon är kvinna så hon kan med hjälp få fler barn. Det är bara tuberna man stänger på kvinnor - äggstockar och livmoder finns kvar. Ibland går tuberna att öppna upp, annars kan de få barn med assisterad befruktning. Så vill hon så kan hon.

Har Anjo bestämt så har dem tagit allt utom livmodern. Han vill väl säkra att hon inte får barn med någon annan. Själv kan han släppa på sin vasektomi, inte vanligt men det händer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in